Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@16:40:49 GMT

تصمیم امارات برای ساخت نخستین معبد رسمی یهودیان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۲۳۴

به گزارش روزنامه القدس العربی، کشور امارات، اقدامات برای ساخت نخستین معبد رسمی یهودیان در این کشور را در سال آینده میلادی آغاز می‌کند.
گزارش‌های رسانه‌ای محلی (در امارات) حاکی از آن است که اقدامات برای ساخت نخستین معبد رسمی یهودیان در امارات سال آینده میلادی آغاز و طبق پیش بینی‌ها این بنا تا سال ۲۰۲۲ تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، روزنامه نشنال که در ابوظبی چاپ و منتشر می‌شود روز یکشنبه نوشت این معبد در قالب مجمع ادیان با عنوان خانه ابراهیمی در ابوظبی خواهد بود و در آن ساخت مسجد و کنیسه‌ای در نظر گرفته شده است که در سال ۲۰۲۲ تکمیل خواهد شد.
این گزارش حاکی است: مسئولان فوریه گذشته پس از سفر پاپ فرانسیس به امارات که نخستین سفر پاپ به شبه جزیره عربی بوده، از تصمیم برای ساخت این مجمع پرده برداشته اند.
القدس العربی نوشت: امارات در تلاش است تا خود را به عنوان مرکزی برای تسامح و روا مداری معرفی کند. این کشور می‌گوید حامی آزادی‌های دینی و تنوع فرهنگی است، اما دولت اجازه مخالفت با مسئولان حکومتی را نمی‌دهد و گروه‌های حقوق بشری هم از حکومت این کشور به علت زندانی کردن فعالان، انتقاد می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رزمایش نظامی مشترک تحت عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی به همراه آمریکا در امارات متحده عربی آغاز شد.

پایگاه خبری «ارم نیوز» روز دوشنبه گزارش داد که رزمایش نظامی امارات متحده عربی با عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شامل ترکیه، عربستان، عمان، کویت، آمریکا، کره‌جنوبی، فرانسه، انگلیس و آلمان آغاز شد.

وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش که ارتقای عملکرد و آمادگی رزمی کشورهای شرکت کننده عنوان شده است، اعلام کرد: ورود نیروهای هوایی از کشورهای مختلف دوست به امارات تکمیل شده و پایان یافته است.

این رزمایش ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

پیشتر، وزارت دفاع امارات متحده عربی نیز در توئیتر اعلام کرد که این رزمایش با هدف افزایش دادن آمادگی رزمی و تبادل تجربه‌های نظامی میان نیروهای کشورهای شرکت کننده برگزار می‌شود.

رزمایش «پرچم صحرای ۸» ماه مارس گذشته با مشارکت بین‌المللی در امارات متحده عربی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • تصاویری از معبد باستانی در ایران؛ شاهکار نقش‌برجسته اژدها را ببینید
  • (تصاویر) معبد داش‌کَسَن، شاهکار ایلخانی در سلطانیه
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی در اسلام آباد
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا سفر می‌کند