Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:54:09 GMT

عقب نشینی آمریکا در منطقه، نصرت الهی است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۲۸۶

عقب نشینی آمریکا در منطقه، نصرت الهی است

سردار مجتبی فدا با تاکید بر اینکه نصرت الهی در پی قطع وابستگی به دشمنان حاصل شده است، گفت: عقب نشینی های آمریکا و هم پیمانان مزدورش در منطقه مدیون نصرت الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «مجتبی فدا» در مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان در گلستان شهدای همیشه جاوید این شهر برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، گفت: اینکه هفته دفاع مقدس امسال در آستانه راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین قرار دارد را به فال نیک می گیریم و امیدواریم زمینه ساز تمدن نوین انقلاب اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان وحدت و همدلی نیروهای مسلح در استان اصفهان را زبانزد برشمرد و اظهار داشت: این وحدت و همدلی برگرفته از فرهنگ غنی عاشوراست و همه ما می دانیم که نصرت الهی عامل پیروزی هاست.

 

وی با تاکید بر اینکه نصرت الهی در پی قطع وابستگی به دشمنان حاصل شده است، تصریح کرد: عقب نشینی های آمریکا و هم پیمانان مزدورش در منطقه مدیون نصرت الهی است.

 

وی شکست دشمنان در منطقه را وعده الهی خواند و افزود: امروز همه ما با بیعت با آرمان های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اعلام می کنیم که آماده ایم که با جان خود از مرزهای کشور حراست کنیم و با تهدیدهای دشمن مقابله نماییم.

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد رژه نیروهای مسلح مسجد طراز اسلامی دفاع مقدس فعالیت های مسجدی خطبه نماز جمعه نماز جمعه کانون های مساجد فرمانده سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان آغاز هفته دفاع مقدس گراميداشت هفته دفاع مقدس برنامه هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم

این روز‌ها با بارش باران فضای کشور رنگ و بوی بهاری به خود گرفته است. مناطق کوهستانی استان اصفهان نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند و میزبان رحمت الهی شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم بارش باران در فولادشهر اصفهان را به نمایش درآورد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد