Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@19:50:58 GMT

نیروهای مسلح تا جبهه مقاومت گسترش یافته است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۳۲۲

نیروهای مسلح تا جبهه مقاومت گسترش یافته است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مشهد ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «دفاع مقدس گنجی است که باید از آن در همه عرصه‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان علاوه بر حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تولید فرهنگ نیز داشته و این فرهنگ سالیان سال برای این ملت ما قابل استفاده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: آنچه را که ما امروز به عنوان اقتدار نظام می‌بینیم، مدیون دفاع و ایثارگری شهدا هستیم که در گسترش اسلام و انقلاب تلاش کردند. اگر شهدا برای حفظ نظام و ارزش‌ها در مقابل دشمن ایستادگی کردند امروز شاهدیم این مرز‌ها گسترش پیدا کرده است.

نظری اضافه کرد: امروز اگر ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه عرصه دفاعی در موضع اقتدار است، مدیون دوران دفاع مقدس هستیم. ما اعلام می‌کنیم با توسل به شهدا و بهره‌گیری از مقطع تاریخی دوران دفاع مقدس و رهنمون‌های مقام معظم رهبری، نیرو‌های مسلح در نقطه اوج قرار دارند و این نیرو‌های مسلح گستردگی به اندازه جبهه مقاومت پیدا کرده است.

وی گفت: امروز ندای حمایت از حسین زمان از حلقوم کسانی بلند می‌شود که متصل به منبع غنی دفاع مقدس است. اگر دشمن پلیدی کند و نقشه شوم در سر داشته باشد، متوجه اقتدار و دفاع نیروهای اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی سیاست و اقتصاد دفاع مقدس شهدا شهادت نیروهای مسلح جبهه مقاومت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران، اقتدار کشور را در گرو قدرت و عزت نیروهای مسلح دانستند و از سالها مجاهدت دلاورمردان نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی کردند.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد در آیین تجلیل از مدافعان امنیت و حافظان اقتدار و صلابت کشور گفت: نقش بی بدیل و تعیین کننده سپاه درکنار دیگر نیروهای مسلح در افزایش توان دفاعی و امنیتی، نه تنها موجب امنیت پایدارکشور شده بلکه جمهوری اسلامی را به یک قدرت بازدارنده جهانی تبدیل کرده است.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم روحیه جهادی، آمادگی علمی و عملی، کمک به محرومان و حوزه تولید در کشور و مقابله با دشمنی ها را از ویژگیهای بارز سپاه پاسداران دانست.

امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد،و سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد هم در این مراسم اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را مایه امیدواری دوستان و یأس و ترس دشمنان نظام اسلامی عنوان کردند.

بنایی رئیس دادگستری، ماموستا تمرنژاد مسئول مرکز اسلامی، حجت الاسلام آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و وطمانی سخنگوی شورای اسلامی شهر و نماینده سازمانهای مردم نهاد مهاباد هم در سخنانی، عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و امنیت کنونی کشور را مرهون مجاهدتهای سرداران و دلاورمردان نیروهای مسلح دانستند.

روحانیان و علما،خانواده معظم شهدا، سران عشایر منگور، اساتید حوزه و دانشگاه، معتمدان، بازاریان و فعالان اقتصادی، فرهنگی و مدنی هم نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران را عامل عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی عنوان کردند.

در این مراسم از مدافعان امنیت و حافظان صلابت و اقتدار کشور با اهدای لوح تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است