Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در واکنش به برچسب اخیر برخی رسانه ها مربوط به عنوان شهید زدایی از تابلوهای کوچه ها و معابر شهر تهران گفت: اخیرا یک پروژه دورغ پردازی بعنوان شهید زدایی در مورد تابلوهای پایتخت شکل گرفته است که دروغی بیش نیست. بصورتی که حتی برخی از همکاران شهرداری گمان می کنند شاید بجا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون فرعی نامگذاری ادامه داد: در دوسال گذشته ۱۵۶ اسم نامگذاری شده است که بیش از یک سوم آن یعنی حدود ۳۸درصد از نام شهدا استفاده شده است.

 

حق شناس ابراز داشت: در این دوره شورا هیچ تابلویی تغییر نکرده و حتی نام شهیدی حذف نشده است و تنها در مدیریت شهری قبلی چند مورد اندک(دو مورد) مربوط به تابلوهای راهنمایی بوده که این کار صورت گرفته که البته مورد اصلاح واقع شده ، لذا طرح چنین موضوعاتی ظلمی آشکار به این شورا و شورای قبل است و شهید زدایی به هیچ عنوان به آقای چمران و قایباف نمی چسبد.

 

حق شناس افزود: شاید ما در مواردی با مدیریت شهری قبل اختلاف نظر داشته باشیم اما در هیچ دوره مدیریت شهری در خصوص شهدا و نام عزیز آنها اختلاف نظری وجود ندارد و همگی برای شهدا احترام خاصی قائل هستیم.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»

سیدابراهیم حسینی در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر شیراز با شهردار با بیان اینکه سال گذشته، سرجمع سالی خوب برای مدیریت شهری بود و شهرداری شیراز در سطوح مختلف ملی و استانی مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: از خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر در بخش‌های مختلف قدردانی می‌کنم.

او با ابراز امیدواری از اینکه در سال پیش رو با زدودن نقاط ضعف، گام رو به جلو برداشته شود و شاهد رشد و تعالی باشیم، افزود: در سال جاری بنا به شعار سال، تکالیف ویژه‌ای داریم و باید به‌سرعت کارها، سمت‌وسوی خود را پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: امید است با وفاق و همدلی در سال جاری شاهد رشد و تعالی مدیریت شهری و خدمت‌رسانی بهتر باشیم.

شهردار شیراز نیز در این دیدار با تبریک سال نو بر شعار سال تأکید و تصریح کرد: باید به سمتی حرکتی کنیم تا شهروندان در راستای نیل به «جهش تولید با مشارکت مردمی» در حوزه مشارکت بیش از پیش حضور فعال داشته باشند و مسئولان هم در قبال مردم وظایف خود را عمل کنند.

محمدحسن اسدی اظهار کرد: مدیریت شهری در یک سال گذشته برای نیل به اهداف مدنظر در حوزه عمرانی جلسات و بازدید‌های مستمر روزانه و هفتگی داشته است و در آنها به بررسی موانع و رفع مسائلی نظیر سرمایه‌گذاری، تملک املاک و جابجایی تأسیسات در مسیر اجرای پروژه‌ها پرداخته است.

او همچنین به ارائه گزارشی از آغاز تعطیلات و سال نو و سرکشی شبانه از کمپ‌ها و محل‌های اسکان نوروزی پرداخت و گفت: با حضور و تمهیدات اندیشیده شده در تلاش بودیم تا مسافران نوروزی سفری ایمن و خاطره‌انگیز در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع) داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»