Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:27:38 GMT

۷۲ دانش آموز مبتلاء به اعتیاد در خراسان جنوبی درمان شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۵۰۹

۷۲ دانش آموز مبتلاء به اعتیاد در خراسان جنوبی درمان شدند

 به گزارش خبرنگارمهر، حسن تهامی پیش از ظهر یکشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح نماد به معنای نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان است، بیان کرد: این طرح در مدارس بیرجند و درمیان اجرا شده است.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این طرح با همکاری دادگستری خراسان‌جنوبی اجرا شده است، بیان کرد: در سال گذشته طرح نماد در ۶ مدرسه بیرجند و تمامی مدارس درمیان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهامی ادامه داد: امسال میز خدمت نماد در تمامی شهرستان‌های خراسان‌جنوبی برپا می‌شود تا دانش‌آموزان پرخطر و در معرض آسیب‌های اجتماعی را شناسایی کنیم.

وی افزود: در طول سه سال گذشته در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ۷۲ دانش آموزان مبتلا به بیماری اعتیاد را شناسایی و درمان کردیم که متأسفانه ۴۰ نفر آنان دانش‌آموز مقطع ابتدایی، ۱۸ تا ۲۰ نفر دانش آموز مقطع متوسطه اول و ۱۴ نفر دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم بودند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه ۹۸ درصد والدین دانش آموزانی که از اعتیاد رنج می‌برند خود نیز معتاد بودند.

تهامی یادآور شد: طرح یاوران زندگی را در سطح کلیه مدارس خراسان‌جنوبی اجرا می‌کنیم تا بتوانیم گامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

کد خبر 4725393

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح نماد بیرجند هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان ایلام سانحه تصادف عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند

کرباسچی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تا دیروز ۱۴ هزار و ۶۹۱ مهمان فرهنگی معادل ۲ هزار و ۶۲۳ خانوار در ۱۳ پایگاه اسکان نوروزی استان اسکان موقت یافتند.

او با اشاره به آماده سازی ۸۶۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی در۳ بخش ویژه، الف و ب افزود: ۳۰۴ نفر از کارکنان آموزشی و اداری به عنوان عوامل اجرایی در نوروز، کار خدمت رسانی به مهمانان را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید

 اسکان بیش از ۹ هزار نفر در مدارس خراسان جنوبی

کرباسچی بیان کرد: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان نیز به اسکان موقت مهمانان فرهنگی اختصاص یافته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشتر مهمانان استان مسافرینی از استان‌های کرمان، فارس، تهران، اصفهان، لرستان و یزد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست