Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:11:29 GMT

زنگ غنچه‌ها و شکوفه‌ها درقم به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۶۸۶

زنگ غنچه‌ها و شکوفه‌ها درقم به صدا درآمد

 جشن روز غنچه ها و شکوفه ها با برنامه های متنوع و شادی همراه بود، و نوآموزان و دانش آموزان با در دست داشتن پرچمهای مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی و دستههای گل، هم صدا با هم سرود ملی و دلنواز کشورمان را خواندند.

گروه سرود دانش آموزی نیز درحالی که لباسهای آراسته و متحدالشکلی به تن داشتند، سرود حماسی وطنم را همسرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به همزمانی روز غنچه ها و شکوفه ها با اولین روز از هفته دفاع مقدس، نوآموزان و دانش آموزان نسبت به مقام والا و شامخ شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کردند، و یکی از فرزندان شهدا دل نوشته زیبا و دلنشینی را قرائت کرد.

 نوآموزان و دانش آموزان با تقدیم شاخههای گل از برخی نیروهای انتظامی و عوامل پرتلاش و خدمتگزار راهنمایی رانندگی تجلیل کردند، که از جلوه های زیبای این مراسم بود.

۲۷ هزار دانش آموز کلاس اولی و ۱۲ هزار نوآموز پیش دبستانی دربیش از ۳۰۰ مدرسه ،بهار علم و دانایی را آغاز نمودند.

درسال تحصیلی پیش رو حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی استان قم افزوده شده و حدود ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل میشوند.

 در حال حاضر حدود ۶۶۵ مدرسه با ۶ هزار و ۷۸۳ کلاس درس در قم فعال است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تحصیلی جدید قم آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور