Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: امسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در نخستین مرحله برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان سمنان به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محسن مسعودیان راد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح برگزاری جشن عاطفه‌ها با هدف مشارکت دانش آموزان در یاری هم‌مدرسه‌ای‌های نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح برگزاری جشن عاطفه‌ها در 400 مدرسه استان سمنان برگزار می شود و دانش‌آموزان می‌توانند با اهدای لوازم التحریر و یا وجه نقد در این طرح مشارکت داشته باشند.

کرمانشاهی‌ها در جشن عاطفه‌ها 2 میلیارد تومان کمک کردندکرمانی‌ها بیش از یک میلیارد تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند212 پایگاه در اردبیل کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند100 پایگاه کمیته امداد در جشن عاطفه‌ها در استان مرکزی فعال می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز مجموع دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد را 2 هزار نفر در سطح استان سمنان عنوان کرد.

محمد قوسی با اشاره به وجود یک هزار دانشجو زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان سمنان گفت: مشارکت مردم در کمک به این دانشجویان و دانش آموزان زمینه تحصیل بهتر و بهره مندی از امکانات مطلوب تحصیلی را فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح جشن عاطفه ها در 400 مدرسه استان سمنان از دهم مهرماه آغاز می‌شود و امیدواریم مشارکت مردم در این مرحله نیز همچون همیشه پررنگ باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: در کمک غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند باید شأن آنها مدنظر قرار گیرد و بنابراین خیران و مردم نوع‌دوست در اهدای این کمک‌ها باید به حفظ کرامت دانش آموزان توجه کنند.

به گزارش تسنیم، مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #023*8877*، شماره حساب 0102318463009 و یا شماره کارت 6984-9017-6919-6037 نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد