Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای من امنیت ورزشگاه و برگزاری یک مسابقه خوب و جوانمردانه مهم است. تاریخ انتشار: 14:04 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۸۰۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که برای تماشای دربی و بررسی وضعیت ورزشگاه آزادی در این ورزشگاه حاضر شده صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ما باید روزی می‌ایستادیم و این کار را (بلیت‌فروشی الکترونیک) در کشور انجام می‌دادیم، حالا ممکن است موانعی هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در هفته اول خیلی شرایط بد بود و چیزی که ما می‌خواستیم نشد. در هفته دوم یک مقدار بهتر شده و هفته سوم خیلی بهتر بود.

*امروز هم دربی برگزار می‌شود و امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگرپسند رقم بخورد.

*برای من امنیت ورزشگاه و برگزاری یک مسابقه خوب و جوانمردانه مهم است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فدراسیون فوتبال میزان تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)