Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@11:21:22 GMT

شکیب شجره، همبازی نازنین بیاتی در «روزی دو میلیون» شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۷۵۵

شکیب شجره، همبازی نازنین بیاتی در «روزی دو میلیون» شد

به گزارش وانانیوز، 

شکیب شجره که از بازیگران سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری بود، نقش اصلی«روزی دو میلیون» را بازی می‌کند. 

پیش از این نازنین بیاتی و زهرا داوودنژاد به عنوان بازیگران این فیلم سینمایی انتخاب شده بودند. 

«روزی دو میلیون» نام موقت دومین فیلم مجید توکلی بعد از فیلم «متولد٦٥» است که حال و هوای جوانانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی دو میلیون یک فیلم اجتماعی و به قلم جمیله دارالشفایی است که به زودی در تهران کلید می‌خورد. تا کنون هیچ خلاصه داستانی از این فیلم منتشر نشده.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکی مظفری و بهنام شرفی در «مرگ با طعم نسکافه» همبازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ساعت ۱۹:۳۰، ۱۶ اردیبهشت ماه در عمارت نوفل‌شاتو روی صحنه می‌رود.

«مرگ با طعم نسکافه»، نمایشی ۶ پرده‌ای است که با استفاده از کلید واژه‌های مهم زندگی به روایتِ برش‌های دراماتیک در زمان حال، دهه سی و صد سال گذشته می‌پردازد. از نکات جالب توجه این اجرا، حضور پررنگ موسیقی است.

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده - بازیگر در این اجرا حضور دارند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به تهیه‌کننده: بابک صحرایی، مجری طرح: نازنین صحرایی، طراح صحنه و لباس: منیره ملکی، طراح گریم: مهتاب حسنی، طراح حرکت: مهرگان بذرافشان، بازیگران فرم: مهرگان بذرافشان، روشنک رضایی‌مهر، حدیث محمودوف، ملینا مشایخ، آویسا شریفی، موسیقی متن: ستار اورکی، سرپرست موسیقی زنده: امیر مهراد، آهنگساز قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیرعباس حسن زاده، تنظیم کننده قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیر مهراد، نوازندگان: صادق نورانی، محمدرضا بختیاری، فرناز ساحری و روزبه سیاه منصوری، دستیار کارگردان: شهرزاد پورفرد، عکاس و طراح پوستر: کیارش کاویان و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

علاقمندان به تماشای این اجرا می‌توانند از ساعت ۱۲ امروز مصادف با دوشنبه ۲۷ فروردین، از سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.

کد خبر 6078840 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • نیکی مظفری و بهنام شرفی در «مرگ با طعم نسکافه» همبازی شدند
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون
  • شوک در سری آ؛ همبازی سردار آزمون سکته کرد + عکس
  • هلاکت شجره خبیثه صهیونیست با حماسه ماندگار سپاه سرعت گرفت
  • لژیونر والیبالی که می‌خواهد همبازی سردار آزمون شود
  • وضعیت بارندگی در همدان بهتر از میانگین کشوری است