Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهراورد شماره 90 پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که شاهد تغییرات زیادی در ترکیب دو تیم نسبت به آخرین بازی سرخابی‌ها شاهد هستیم و این میزان تغییرات در نوع خود می‌تواند یک رکورد محسوب شود.

از 11 بازیکن استقلال در آخرین دربی منشا، ایسما، پاتوسی، دانشگر، رحمتی، منتظری از تیم جدا شدند، فرشید باقری هم مصدوم است و زکی‌پور هم احتمالا در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی هم محروم است و تنها علی کریمی از دربی قبلی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی حضور دارد. تغییر 10 بازیکن ترکیب اصلی نسبت به دربی قبلی یک رکورد است.

 اوضاع در پرسپولیس کمی متفاوت است و آنها تعداد بیشتری از نفرات دربی قبلی را در اختیار دارند. از این تیم تنها سروش رفیعی و بودیمیر جدا شدند و دیگر در جمع سرخپوشان نیست. کمال کامیابی‌نیا و جلال حسینی به دلیل مصدومیت در ترکیب حاضر نیستند و احتمالا محمد نادری هم نیمکت نشین است. شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، علی علیپور و مهدی شیری در بازی امروز حضور دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان

دو مربی جدید به‌عنوان دستیار به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اضافه شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، به منظور تقویت و انسجام بیشتر تیم فوتبال سپاهان، جلال امیدیان و میگوئل تکسیرا به‌عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند.

 امیدیان طی سال‌های 72 تا 79 بازیکن سپاهان بوده است. او همچنین سابقه بازی در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب‌آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های 75 تا 81 را در کارنامه دارد.

 وی همچنین در عرصه مربیگری در تیم‌های سپاهان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

باشگاه سپاهان همچنین از همراهی باشگاه آلومینیوم اراک، مدیرعامل و سرمربی این باشگاه که در راستای پیمان خواهرخواندگی بین دو باشگاه، زمینه این انتقال را فراهم آوردند، تقدیر کرد.

همچنین میگوئل تکسیرا که فصل گذشته نیز کنار کادر فنی سپاهان حضور داشت، مجدداً به کادر فنی طلایی‌پوشان پیوست.

تکسیرا پیش از این پنج سال متوالی روی نیمکت سپاهان به‌عنوان دستیار در کنار امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان
  • سپاهان - ذوب‌آهن/ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • یک نیروی جدید در بدنه اجتماعی تراکتور (عکس)
  • تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با کریستال پالاس