Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرمی شریف پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال شهرداری قرچک، اظهار داشت: در مدت زمان کوتاهی این تیم بسته شد و با توجه به زمان اندک ۶۰ درصد کارها انجام‌شده و امیدوارم طی مدت کوتاه بقیه موارد نیز برطرف شود و تیم فوتسال شهرداری پرقدرت به این رقابت‌ها وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال‌های گذشته تیم های مطرحی همچون شهید منصوری و مقاومت قرچک به فعالیت پرداخته و افتخاراتی کسب کردند و ما هم باید تلاش کنیم که افتخارات خوبی کسب کنیم.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: برای موفقیت تیم فوتسال شهرداری قرچک باید همه از جان‌مایه بگذارند و هدفی جز قهرمانی و صعود به لیگ برتر نداشته باشیم.

شهردار قرچک افزود: بنده عقیده دارم اگر کاری می‌خواهیم انجام دهیم باید همیشه شماره یک باشیم و اگر این‌چنین نباشد به‌هیچ‌عنوان وارد آن موضوع نخواهیم شد و آمده‌ایم که همیشه بهترین باشیم.

خرمی شریف گفت: فوتسال نماد قرچک است و اولویت اول مردم و نسل جوان شهرستان قرچک، فوتسال است و کادر فنی و بازیکنان باید از برند این شهرستان دفاع کنند.

وی در پایان اظهار کرد: برای اینکه فوتسال در قرچک همیشه بدرخشد، مدیریت شهری هزینه خواهد کرد و تا رسیدن به قله‌های قهرمانی پشتیبان شما هستیم.

تنها دل‌خوشی جوانان قرچک فوتسال است

در ادامه این نشست محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک با تقدیر از محسن خرمی شریف شهردار و  کارکنان مدیریت شهری به دلیل حمایت و اقدامات خوب در این زمینه، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم‌هایی همچون شهید منصوری و مقاومت قرچک در این شهرستان افتخارآفرینی کرده‌اند، مسؤولیت سنگینی بر دوش ما است و امیدواریم بتوانیم سربلند از آن بیرون بیایم.

وی افزود: باافتخار این مسؤولیت بزرگ و سنگین را قبول کردم و به مردم و جوانان قرچکی قول می‌دهم که افتخارات خوبی برای تیم فوتسال شهرداری کسب کنم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک خطاب به کادر فنی و بازیکنان، گفت: در قرچک توقع‌ها بالا است، تنها دل‌خوشی جوانان این شهرستان فوتسال است و آن‌ها از ما توقع قهرمانی دارند و باید تمام توان وارد میدان شویم.

کد خبر 4725499

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قرچک فوتسال هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان ایلام سانحه تصادف عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد