Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@22:46:10 GMT

تدبیر امام(ره) و مقاومت مردم، معادلات جنگ را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۸۳۴

تدبیر امام(ره) و مقاومت مردم، معادلات جنگ را تغییر داد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان امروز، یکشنبه 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که مردم ایران پس از سال‌ها حکومت طاغوت، به آزادی دست یافته بودند، رژیم بعثی جنگی را بر ملت ایران تحمیل کرد که در آن همه ابرقدرت‌ها حمایتش می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رژیم صدام با تصور اینکه جمهوری اسلامی از قدرت لازم برخوردار نیست، وارد جنگ شد تا به خیال خودش ظرف یک هفته، تهران را تصرف کند، اما پس از هشت سال جنگیدن، دست خالی بازگشتند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: تدبیر و درایت حضرت امام(ره) و مقاومت جانانه مردم، همه معادلات دشمن را بهم ریخت و سرنوشت جنگ را تغییر داد؛ جنگی که با حمله صدام آغاز شد، اما پس از تلفات سنگین، دست خالی به کشورشان برگشتند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی، کشور ما در محاصره شدید اقتصادی قرار داشت، از طرفی هنوز نظام جمهوری اسلامی بطور کامل مستقر نشده بود، با این‌وجود، مدافعان وطن حماسه آفریدند و پیروز واقعی میدان شدند.

محامی ادامه داد: توکل بر خدا، ولایتمداری، صبر، پایداری، مقاومت و تقدیم کردن هزاران شهید، رمز پیروزی مجاهدان در مقابل دشمن بود.

وی عنوان کرد: امروز بحمدالله ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده و تمام تحرکات دشمنان این ملت و انقلاب را رصد می‌کند؛ امروز هیچکس نمی‌تواند قدرت نظامی و دفاعی ایران را انکار کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، اظهار کرد: در لحظه لحظه دفاع مقدس، فرهنگ عاشورایی مشاهده می‌شد؛ مقاومت، ایثارگری و از خود گذشتگی، درس‌هایی بود که مردم و رزمندگان ما از مکتب عاشورا آموخته بودند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حمله ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • عملیات وعده صادق معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد
  • هر گونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • بررسی نقش ایران، ترکیه و روسیه در معادلات قفقاز
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • وعده صادق موازنه قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد
  • عملیات سپاه موازنه قدرت در فضای بین‌الملل را تغییر داد/ نگذاریم این اتفاق بزرگ تحریف شود
  • عملیات ایران معادلات منطقه را تغییر داد | حماقت اسرائیل ادامه یابد؛ نبرد بزرگتر خواهد شد
  • تحمیل خسارات نظامی و روانی بر رژیم صهیونیستی/ معادلات منطقه‌ای یک بار دیگر پس از هفتم اکتبر تغییر کرد/ چالش‌های جدید و سردرگمی نتانیاهو/ امشب در ترازوی مقاومت امتیازات زیادی به دست آمد/طوفان الاقصی ادامه دارد
  • ببینید | حمله ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد