Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@13:40:14 GMT

هدایت‌های رهبری علت برتری ما بر دشمنان است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۸۳۵

هدایت‌های رهبری علت برتری ما بر دشمنان است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، علی عظمایی، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، امروز یکشنبه، 31 شهریورماه در جمع مربیان و خبرنگاران اظهار کرد: آمادگی دفاعی فقط مربوط به دفاع نظامی نیست، آمادگی دفاعی همه‌جانبه هست از آمادگی فکر و عقیده گرفته تا دیگر جنبه‌های دفاعی که در مواقع هجوم از طرف دشمنان به آن نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیروزی در جنگ همه‌اش با تجهیزات نیست بلکه آن چیزی که تعیین‌کننده نهایی است ایمان به خدا و اعتقاد راسخ و وعده الهی است که همین رویه بود که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان تاختند و وجبی از خاک را به آن‌ها تقدیم نکردند.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه خطاب به دبیران درس آمادگی دفاعی، اظهار کرد: شما عزیزان نقش اساسی در انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل امروز را دارید که باید این امر جدی گرفته شود.

عظمایی بیان کرد: از دیگر جنبه‌های آمادگی دفاعی، حوزه جنگ نرم است که ما باید جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های آن و نحوه درست استفاده کردن از فضای مجازی آگاه سازیم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان یادآوری کرد: آن چیزی که ما را در مقابل دشمنان و تجهیزات غول‌پیکرشان برتری می‌دهد و باعث می‌شود در مقابل آن‌ها با شجاعت بایستیم و از آن‌ها نهراسیم ایمان به خدا و برتری عقیده ما و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جنگ نرم فضای مجازی ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سعید خیرالهی با بیان این که هنر مردمی و انقلابی بر اساس زیست بوم، محور برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در ایلام است، اظهار کرد: در آیبن گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامی از ۷۰ هنرمند استان تجلیل شد.
وی با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق با هدف پاسخ قاطع و مشروع ایران اسلامی به جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه، شهادت سردار زاهدی و جمعی از مستشاران، اذعان کرد: ریشه این کودک کشی و نگاه ظالمانه به بشریت که مصداق آن رژیم صهیونیستی است باید از بین برود.
سعید خیرالهی با بیان این که هنر انقلاب اسلامی با حلاوت نام شهید سید مرتضی آوینی در سطح استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: شهید آوینی تلاش کرد که با هنر و کلامش، اندیشه و فلسفه وجودی دین، انسان و هنر را نشان بدهد و حرکتی انقلابی را در دنیای هنر امضاء کرد و به یادگار گذاشت.
مدیر حوزه هنری استان ایلام با اشاره به این که تلاش شده است ناشناخته‌ها و نقاط قوت هنر انقلاب اسلامی در استان شناسایی شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود، سهم استان از زیرساخت‌های هنری از جمله سینما، گالری‌ها و سالن‌های نمایش است و باید با نگاه ویژه‌ای به مقوله زیرساخت‌های هنری در استان انجام شود، تأکید کرد: توجه و گسترش زیرساخت‌های هنری در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان این که تقویت نیروی هنری متخصص و جریان ساز در ساختار حوزه هنری انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد در استان است، ابراز کرد: بُرج هنر یکی از نیاز‌های زیرساختی در حوزه هنر استان به شمار می‌رود که لازم است که این طرح با نگاه مسئولان ارشد استان و کشور به سرانجام برسد و مکانی برای حضور هنرمندان باشد.
واحد‌های تجسمی، شعر، عکس، موسیقی، آموزش، پژوهش، هنر‌های تصویری، نمایش، آفرینش‌های هنری و ادبیات پایداری در حوزه هنری انقلاب اسلامی فعال است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس