Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا؛ سردار علی فدوی امروز در حاشیه مراسم رژه ملی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: پهپاد آمریکایی به دلیل ورود به مرزهای سرزمینی ایران مورد اصابت قرار گرفت و تمام کشورهای دنیا بدانند که اگر این عمل توسط هر کشوری تکرار شود حتما پهپاد، مورد هدف قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اغلب توان جمهوری اسلامی در دریا به منصه ظهور رسیده است این رژه ملی در راستای تامین امنیت آب‌های خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: توانمندی‌های انقلاب اسلامی توانمندی‌هایی است که فقط قسمت کمی از آن در نمایشگاه‌ها و رژه‌ها نمایش داده می‌شود و قسمت اعظمی از این توانمندی‌ها در مواقع لزوم در شرایط واقعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سردار فدوی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان از توانمندی‌های ایران مطلع هستند، ابراز داشت: هنگامیکه آمریکایی‌ها اظهار عجز و ناتوانی در برابر توان جمهوری اسلامی ایران دارند تهدیدات دیگر کشورهای منطقه قابل اعتنا نیست و ما بدان توجه نمی‌کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه اغلب کشورهای منطقه مسلمان هستند ما در وهله اول از اینکه چرا باید یک کشور مسلمان تحت سیطره شیطان باشد، غصه می‌خوریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اذعان کرد: تمام روندهایی که جمهوری اسلامی ایران در پی گرفته است در راستای اتحاد همه کشورهای مسلمان است.

سردار فدوی با بیان اینکه ایران به عنوان کشور بزرگ‌تر منطقه، وظیفه خود را دفاع از دیگر کشورهای منطقه می‌داند، تشریح کرد: امیدوارم که کشورهای منطقه فهمیده باشند که خویشتن داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات خصمانه آن‌ها ذیل آمریکا به دلیل حفظ حرمت اسلام و مسلمانان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورهای منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • نگاه کرامت‌مندانه ایران به کشورهای همسایه برای تشکیل یک منطقه قوی
  • پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس
  • الزامات ایران پس از مواجهه مقتدرانه با اسرائیل
  • درس های مواجهه ایران و رژیم اسرائیل
  • آمریکا با تامین تسلیحاتی اسرائیل در منطقه خواهان خویشتنداری است