Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت با بیان اینکه هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم و قانون نیز اجازه انجام این کار را نداده است، اظهار داشت: هیچ قراری برای افزایش قیمت بنزین گذاشته نشده است و برداشتی که در این باره شده درست نیست.

بیژن زنگنه امروز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا درباره صحت صحبت های جایگاهداران مبنی بر افزایش قیمت بنزین و دریافت مبلغی به عنوان حق الزحمه برای جایگاهداران از مردم، اظهار کرد: هیچ قراری برای افزایش قیمت بنزین گذاشته نشده است و برداشتی که در این باره شده درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره مصوبه روز گذشته شورای اقتصاد درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی گفت: هنوز هیچ تصمیمی نهایی نشده است.

وزیر نفت با اشاره به اهمیت تقویت صنایع پایین دستی گفت: اگر بخواهیم مواد پایین دستی تولید کنیم، باید به مسائل بین المللی و صادرات توجه داشته باشیم.

وی درباره اتفاقات اخیر در مورد آرامکو و افزایش تقاضا برای خرید نفت از ایران، اظهار کرد: درباره تحریم و برنامه‌ها در این حوزه صحبتی نخواهم کرد.

وزیر نفت با اشاره به برنامه‌های وزارت نفت برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان گفت: با توجه به تجاربی که در این حوزه توسط معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری و سایر حوزه‌ها اخذ کرده‌ایم، از این شرکت ها استفاده خواهیم کرد اما نباید شرایط به گونه ای باشد که این شرکت‌ها به منابع مالی معتاد شوند. 

زنگنه افزود: با توجه به تجارب دنیا این شرکت‌ها را تنها در دوران جنینی با روش‌های متعددی که تعریف شده، حمایت مالی خواهیم کرد اما در مجموع این شرکت‌ها مورد حمایت ما هستند و برنامه هایی را برای آن‌ها در نظر داریم.

او درباره صحبت‌های اخیر در مورد افزایش گوگرد بنزین که توسط سازمان محیط زیست اعلام می‌شود، واکنش نشان داد و تصریح کرد: من تا کنون این صحبت‌ها را از سازمان محیط زیست نشنیده‌ام و بخش‌های دیگری این صحبت‌ها را مطرح می کنند.

وی تاکید کرد : تاکنون هیچ گزارشی در این باره اعلام نشده است اما با این وجود امروز با آقای کلانتری در مورد این مساله صحبت خواهم کرد.

وزیر نفت افزود: زمانی که وضعیت وزارت نفت در افکار عمومی جایگاه مطلوبی پیدا می‌کند، عده‌ای سعی در بهم زدن این شرایط دارند تا وزارت نفت را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

او با اشاره به رویکرد وزارت نفت برای توسعه پتروپالایشگاه‌ها، گفت: حتما از این سیاست حمایت خواهیم کرد و اگر شخصی تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشد و منابع مالی طرح را تامین کند از آن حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که قانونی در همین راستا در مجلس تصویب شده است، اظهار کرد: آیین نامه اجرایی این مساله را نیز دیروز برای دولت ارسال کردیم؛ حتی زودتر از زمانی که متعهد بودیم و تسهیلاتی را نیز برای پتروپالایشگاه‌ها در نظر گرفته‌اند که دولت نیز برای راه‌اندازی به آن‌ها کمک خواهد کرد؛ ما نیز در همین قالب کمک هایی را خواهیم داشت.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز