Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:37:58 GMT

اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هفته دفاع مقدس در رودسر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۹۴۹

اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هفته دفاع مقدس در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل حسنی ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ نهضت عاشورا است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فرهنگ و آرمان‌های دفاع مقدس از اذهان ملت ایران پاک شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، افزود: در این میان رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهمی در برجسته‌سازی فرهنگ دفاع مقدس ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه رودسر در ادامه با بیان اینکه بررسی تاریخ نشان می دهد در طول سال‌ها قسمت‌های زیادی از این کشور به دشمن واگذار شده است، تصریح کرد: اما یکی از تفاوت‌های هشت سال دفاع مقدس این بوده که رزمندگان اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمن ندادند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با دستان خالی و بدون هیچ گونه تجهیزات نظامی پیشرفته در مقابل رژیم بعث عراق که دهها کشور از آن حمایت می کردند ایستادگی کرده و بدون دادن حتی یک وجب از خاک این کشور به پیروزی رسید.

سرهنگ حسنی با تأکید بر اینکه امروز نیز در جبهه‌ها جنگ هستیم، بیان کرد: دشمن با تمام قوا از ابزارهای مختلف برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنم و ما نیز باید با تمام قوا در برابر آنها ایستادگی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی و هنری در سطح شهرستان رودسر اجرا می شود، افزود: یادواره‌های شهدا،  افتتاح مسکن محرومین، یادواره شهدای زن ایثارگر، ویزیت رایگان بیماران، شبی با خاطره، بهره‌برداری از پروژه آبرسانی در منطقه زیاز،  مسابقات ورزشی والیبال بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 4725475

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر دفاع مقدس جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان ایلام سانحه تصادف عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین باید از ظرفیت دستگاه‌های اطلاعاتی که توان بالایی در رصد دارند برای حل آسیب‌های فرهنگی واجتماعی استفاده کرد.

دبیر شورای علی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند بهره مندی از ظرفیت گروه‌های مردمی است، ادامه داد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه حتماً باید دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان مشخص شود، تاکید کرد: دستگاه ه باید دلیل عدم اجرای مصوبات را اعلام کند.

این مسؤول تصریح کرد: در سطح کشور از ظرفیت سازمان بازرسی کل کشور برای اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استفاده شده و این ظرفیت در استان‌ها نیز می‌تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد.

حجت الاسلام خسروپناه اضافه کرد: باید در شورای فرهنگ عمومی از ظرفیت رسانه‌های مجازی و فعالان آن نیز برای حل مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی بهره برد.

وی در پایان یادآور شد: ظرفیت استان قزوین از نظر چهره‌های فرهنگی و هنری در کشور بسیار بالا است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

کد خبر 6085608

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج