Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش حسن‌پور، سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که مکانی پس از مصدومیت خود در دیدار مقابل سپاهان، هیچ چیزی را نمی‌دیده است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

داریوش حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: متأسفانه او روز گذشته (شنبه) هم نتوانست تمرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه بدی به صورت مکانی خورده و پزشکان تیم تلاش می‌کنند که او را به بازی مقابل شهر خودرو برسانند. لب سوشا از بیرون و داخل بخیه خورده است.

وی درباره اخطاری که سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه به مکانی بابت تأخیر در آغاز مسابقه داد، تصریح کرد: امیدوارم سیدعلی از این تصمیم پیش وجدان خود راضی باشد. مکانی قسم خورد از دقیقه‌ای که از زمین بلند شد، چیزی نمی‌دید و اگر پس از آن ضربه توپی روی دروازه ما می‌آمد، قطعاً گل می‌شد. ضربه‌ای که به او وارد شده، آنقدر شدید بوده که روی دید او هم تأثیر داشته است. بعد هم قلعه‌نویی می‌گوید تیم ما وقت‌کشی کرده است.

مکانی 12 بخیه خورد و از بیمارستان مرخص شد

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان درباره شکایت این باشگاه از سپاهانی‌ها به خاطر فحاشی به اعضای تیم نفت خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع است، اما متأسفانه این نامه هم تأثیر خاصی ندارد. در دیدار مقابل استقلال، اتفاقاتی خارج از ورزشگاه رخ داد که ما را بابت آن محروم کردند. در طول 90 دقیقه هیچ توهینی به داور یا بازیکنان دو تیم نشد، اما تماشاگران تیم ما شبانه و بدون دلیل محروم شدند.

«ما با ناظر مسابقه صحبت کردیم و او گفت هیچ گزارشی به کمیته انضباطی نفرستاده‌ام.»، حسن‌پور ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: اتفاقات بیرون ورزشگاه به باشگاه نفت مسجدسلیمان چه ارتباطی دارد؟ متأسفانه هواداران استقلال از نتیجه تیم خود راضی نبودند و برخی از آنها هم می‌خواستند با بازیکنان تیم خود عکس بگیرند که مدیران تیم استقلال چنین اجازه‌ای به آنها ندادند. آیا ما مسئول این اتفاقات هستیم؟

پاشایی: مقابل سپاهان یک بازی خوب و تاکتیکی انجام دادیم

وی با انتقاد از عدم رسیدگی به شکایت از باشگاه‌هایی چون سپاهان اصفهان بیان کرد: همه شنیدند که چه شعارهایی در ورزشگاه نقش جهان سر داده شد و نیازی نیست ما چیزی بگوییم، بلکه قضاوت را بر عهده مردم می‌گذاریم. برخی تیم‌ها هر کاری انجام می‌دهند، کسی با آنها کاری ندارد و قوانین و مقررات تنها برای تیم‌های شهرستانی است.

سرپرست نفت مسجدسلیمان با اشاره به اتفاقات یک هفته اخیر در این تیم اظهار داشت: دیگر در این دو هفته قرار بود چه اتفاقی برای ما رخ دهد؟ در آستانه بازی با استقلال، وزارت نفت بخشنامه‌ای مربوط به عدم کمک به تیم‌های زیرمجموعه خود صادر کرد و تمرکز تیم ما کاملاً به‌هم ریخت. پس از آن هم بازی بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد، اما ما را شبانه محروم می‌کنند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان نفت مسجد سلیمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان نفت مسجد سلیمان سپاهان اصفهان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون پس از مصدومیت مچ پا در بازی دوستانه 1-0 اسکاتلند مقابل ایرلند شمالی در همپدن پارک، به لیورپول بازخواهد گشت تا تحت معاینه قرار بگیرد.

رابرتسون 30 ساله، پس از تحمل خطای خشن ترای هیوم در نیمه اول، نتوانست به بازی ادامه دهد و لوئیس فرگوسن از بولونیا جایگزین او شد. استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند پس از بازی گفت:"ما وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. او به باشگاه خود بازخواهد گشت و آن‌ها او را مورد معاینه قرار می‌دهند. امیدوارم او به زودی برگردد."

مصدومیت رابرتسون یکی از نگرانی‌های اصلی یورگن کلوپ در آستانه از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر در روز یکشنبه خواهد بود. لیورپول در اولین بازی پس از فیفادی باید از برایتون میزبانی کند. در فاصله 10 هفته تا پایان لیگ، لیورپول تنها از نظر تفاضل گل از آرسنال، صدرنشین لیگ برتر است.

رابرتسون در اواخر ژانویه پس از 3 ماه و نیم دوری به دلیل دررفتگی کتف در جریان شکست 2-0 اسکاتلند در مرحله مقدماتی یورو مقابل اسپانیا، به میادین بازگشته بود‌‌. او در این فصل تنها 15 بار برای لیورپول در لیگ برتر بازی کرده است.

رایان گراونبرخ، ابراهیما کوناته ، واتارو اندو، آلیسون بکر، الکساندر آرنولد و داروین نونیز جزو بازیکنان مصدوم لیورپول بودند که اکنون نام رابرتسون هم به این لیست اضافه شده است.

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • چگونه هدف خود را در زندگی پیدا کنید؟
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟