Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:55:29 GMT

بوق زدن در ایروان تفریح است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۹۶۱

بوق زدن در ایروان تفریح است

ایروان شهری زیبا است که مورد توجه بسیاری از توریست‌ها قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لحظه آخر، ایروان محبوب‌ترین شهر ارمنستان است که دارای اهمیت زیادی هم هست. این شهر نکات جذاب زیادی داشته که سفر را برایتان لذت‌بخش می‌کند؛ اما در طول سفری که دارید ممکن است اتفاقاتی هم شما را آزرده‌ خاطر کند. برای مثال بوق زدن در این شهر یک تفریح به‌حساب می‌آید و این امر کمی از حوصله خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانندگان زیادی در این شهر به بوق زدن علاقه خاصی دارند و هنگامی‌ که در نقطه‌ای از شهر ترافیک می‌شود، شروع به بوق زدن‌های مداوم می‌کنند. البته لازم به ذکر است که بگوییم شهروندان ارمنی خودشان هم از این امر خوشحال نیستند ولی متأسفانه به فرهنگی در شهر ایروان تبدیل‌ شده است. گردشگران تور ارمنستان می‌توانند هنگام رفت‌وآمد در سطح شهر ایروان و یا مکان‌های شلوغ و پرترافیک از هدفون استفاده نمایند تا صدا موجب آزار و اذیت آن‌ها نشود.

گردشگران تور لحظه آخری می‌توانند در ساعات پرترافیک در خانه‌های خود بمانند و تفریح و گشت‌وگذار در سطح شهر را به زمان‌های خلوت موکول کنند تا بتوانند با اعصابی راحت و بدون تنش از سفر خود لذت ببرند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بوق زدن ماشین‌ها در کشور گرجستان هم امری شایع هست و گردشگران تور گرجستان هم از این امر گلایه دارند.

به‌طورکلی می‌توان گفت بوق زدن خودروها در شهرهای بزرگ و پایتخت هر کشوری به‌صورت فراوان رخ می‌دهد. گاهی مواقع این آلودگی صوتی سبب ایجاد مشکلاتی برای بیماران قلبی و زنان باردار می‌شود که جبران‌ناپذیر هستند از همین رو تا حد امکان باید از انجام آن جلوگیری کرد و تنها در مواقع لازم آن را به کاربرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لحظه اخر تور ارمنستان تور گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس از پاک‌سازی حاشیه رودخانه جاجرود توسط دانش آموزان، حافظان محیط‌زیست و گروه‌های مردم نهاد خبر داد و گفت: حال رودخانه جاجرود خوب نیست و حاشیه رودخانه با ورود گردشگران و مسافران به‌شدت آلوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، به مناسبت روز زمین پاک با کمک محیط‌زیست، شهرداری، دانش آموزان، حافظان محیط‌زیست و گروه‌های مردم نهاد که در حوزه محیط‌زیست فعالیت داشتند، حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد.

محسن رضاییان ظهر امروز در حاشیه پاک‌سازی رودخانه جاجرود اظهار داشت: حال رودخانه جاجرود خوب نیست و وضعیت حاشیه رودخانه با ورود گردشگران و مسافران به‌شدت آلوده شده تا جایی که امروز در مدت 1 ساعت مقدار یک وانت زباله جمع‌آوری شد.

وی افزود: آموزش حفظ محیط‌زیست و خطرات زیست‌محیطی از اولویت‌های برنامه اجرایی است، در مدارس و در دیگر محیط‌ها به‌صورت مداوم جلسات و کارگاه‌های آموزشی برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره محیط‌زیست شهرستان پردیس در ادامه گفت: رودخانه جاجرود برای احیا به کمک ما نیاز دارد و بایستی همه دست‌به‌دست هم دهیم تا این نعمت الهی را برای نسل آینده پاک نگه‌داریم.

رضاییان یادآور شد: در تفرجگاه‌های حاشیه رودخانه جاجرود سطل‌های زباله تعبیه شده و گردشگران با جمع‌آوری زباله‌ها و انداختن داخل سطل زباله به حال خوب طبیعت کمک کنند.

وی در ادامه گفت: پلاستیک در طبیعت حدود 400 سال طول می‌کشد که بازیافت شود لذا مسافران و گردشگران از رها کردن پلاستیک در طبیعت خودداری کنند.

لایروبی 42 کیلومتر از رودخانه‌های قزوین

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: امروز زمین و هوای پاک نیازمند کمک ما انسان‌ها است، لذا گردشگران و مسافرانی که برای طبیعت‌گردی به دل طبیعت می‌روند به طبیعت آسیب نرسانند و همراه خودشان در طبیعت یک کیسه‌زباله برای جمع‌آوری زباله‌ها به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده اند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند
  • کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال