Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@03:49:58 GMT

ریاست مهتاب کرامتی و داوری مهدی رحمانی در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۹۶۷

ریاست مهتاب کرامتی و داوری مهدی رحمانی در اسپانیا

مهتاب کرامتی و مهدی رحمانی از سوی فستیوال فیلم Imagineindia برای داوری فیلم‌های سال آینده این جشنواره معتبر دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهتاب کرامتی بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود خبر دعوت جشنواره فیلم اسپانیا از او و مهدی رحمانی در ترکیب هیات داوران را منتشر کرد:

ریاست مهتاب کرامتی و داوری مهدی رحمانی در اسپانیا

مهتاب کرامتی و مهدی رحمانی از سوی فستیوال فیلم Imagineindia برای داوری فیلمهای سال آینده این جشنواره معتبر دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار رسمی سایت جشنواره Imagineindia اسپانیا مهتاب کرامتی به عنوان رئیس هیات داوران این جشنواره در سال ٢٠٢٠ منصوب شد همچنین مهدی رحمانی فیلمساز ایرانی که سال گذشته نیز در ترکیب هیات داوران این جشنواره حضور داشت برای سال ٢٠٢٠ همچنان داوری خواهد کرد.

نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم Imagineindia که همه ساله در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می شود از تاریخ ١٧ تا ٣١ ماه می سال ٢٠٢٠ میزبان فیلمهای بلند سینمایی، مستند و کوتاه از سراسر جهان می‌باشند.

در کنار مهتاب کرامتی و مهدی رحمانی چهره های مطرحی از کشورهای انگلیس ، استرالیا، آلمان ، هند، لهستان و کره جنوبی در ترکیب هیات داوران سال ٢٠٢٠ این رویداد جهانی حضور خواهند داشت .

مهتاب کرامتی در سال ٢٠١٥جایزه بهترین بازیگری را برای فیلم اشباح داریوش مهرجویی از این جشنواره دریافت کرده بود.

گفتنی است که این جشنواره اسپانیایی امسال میزبان فیلم‌های "روزهای نارنجی" ساخته آرش لاهوتی و "آپاندیس" ساخته حسین نمازی در بخش مسابقه فیلم‌های بلند و "مانیکور" ساخته آرمان فیاض نیز در بخش فیلم‌های کوتاه به نمایندگی از سینمای ایران بود. 

کد خبر 390470

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام هنرمندان مهتاب کرامتی اسپانيا جشنواره شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم رحمانی افزود: این اشیای تاریخی شامل ظروف فلزی و یک خنجر مربوط به دوره های تاریخی هزاره نخست پیش از میلاد تا اسلامی است. وی بیان کرد: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد این اشیا شامل خنجر مربوط به دوره عیلامی یا هزاره نخست پیش میلاد، آفتابه مسی متعلق به دوره سلجوقی و ظرف شیشه ای با کاربرد عطردان یادگار دوره اسلامی است. رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: این شهروند همچنین یک شی فلزی دیگر به میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد تحویل داده که ارزش تاریخی ندارد. وی خاطرنشان کرد: اشیای تاریخی مذکور برای نگهداری بهتر به موزه اشیای تاریخی شهرستان بویراحمد منتقل می شود. رحمانی ابراز کرد: به این شهروند فرهنگی دوست لوح سپاس دوستدار تمدن ایرانی اهدا می شود. وی عنوان کرد: براساس قانون نگهداری اشیای تاریخی در خانه جرم است و در صورت شناسایی و کشف با خاطیان برخورد می شود. رحمانی تاکید کرد: شهروندانی که هنگام حفاری در خانه باغ خود اشیای تاریخی کشف کنند یا چنین اشیایی دارند. می‌توانند اقدام به ایجاد موزه خصوصی کنند یا اشیا را به میراث فرهنگی تحویل دهند. وی ادامه داد: اکنون ۲نفر از شهروندان فرهنگ دوست شهرستان بویراحمد اقدام به راه اندازی موزه شخصی کرده اند. رحمانی خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۹ اثر تاریخی شهرستان بویراحمد شامل تپه ها، گورستان ها،پل ها،غارها و درختان کهنسال در فهرست آثار ملی ثبت شده است. وی تاکید کرد: تل خسرو هزاره ششم پیش از میلاد،تپه خرگوشی تل طلایی متعلق به دوره ساسانی ،شهر تاریخی زی زی متعلق به اوایل دوره اسلامی،گورستان دلی شب لیز هزاره اول پیش از میلاد و پل های قدیمی صفویه متعلق به دوران صفویه از جمله یادگارهای تاریخی این شهرستان است

دیگر خبرها

  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی