Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از حضور در ورزشگاه آ زادی و بررسی شرایط بلیت فروشی و همچنین نحوه استقرار تماشاگران از این اتفاق ابراز رضایت کرد و مدعی شد تاکنون در این چهل سال اخیر چنین نظمی را ندیده است. 

* رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد نحوه ورود و خروج تماشاگران تا پایان مسابقه به همین شکل ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج بعد از اطلاع از گلایه محمدحسن انصاری‌فرد از مسولان باشگاه استقلال بابت اینکه بلیتی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار نگرفته با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صحبت پرداخت. وی در تماس تلفنی برای دقایقی با محمدحسن انصاری‌فرد صحبت کردو خطاب به وی گفت که خویشتن‌دار باشد و دیگر مشاهد‌‌ای در این زمینه انجام ندهد. وی خطاب به انصاری‌فرد گفت اگر مشکل بلیت‌ دارد به ورزشگاه بیاید تا خودش مقدمات حضور او را در  استادیوم فراهم کند.

 * پلیس‌های اسب‌سوار در بین تماشاگران در بیرون از جایگاه ویژه قرار گرفته و آنها را ساماندهی می‌کنند. 

 

* تعدادی از هواداران دو تیم با ویلچر خود را به استادیوم آزادی رسانده و قصد تماشای شهرآورد را دارند. 

* با نزدیک شدن به ساعت بازی هواداران دو تیم به صورت گسترده در حال ورود به استادیوم هستند. 

* دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

 

 

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد