Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:35:10 GMT

رئال با سه غایب بزرگ به سویا رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۰۳۴

رئال با سه غایب بزرگ به سویا رسید

زین الدین زیدان سررمبی رئال 19 بازیکن را برای بازی حساس امشب مقابل سویا اعلام کرد که در ان نام سه بازیکن به دلیل مصدومیت دیده نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب دیدار حساسی را برابر سویا پیش رو دارد و اگر پیروز شود به صدر جدول لالیگا خواهد رفت و فاصله با بارسا را به 4 امتیاز افزایش خواهد داد. شکست شب گذشته بارسا در زمین گرانادا فرصت مناسبی را برای کهکشانی ها ایجاد کرده اما مشکل اینجاست که رئال هم شرایط خوبی پس از شکست 3-0 از پی اس جی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بازی در ورزشگاه سانچس پیسخوان همیشه برای رئال دشوار بوده و زیدان امشب مارسلو، مودریچ و ایسکو را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. او همچنین روی نام براهیم دیاز، رودریگو گوئس، ماریانو و اودریوسولا به دلایل فنی قلم قرمز کشید. رودریگو روز گذشته از فهرست تیم دوم رئال خط خورده بود به این امید که امشب برای تیم اول به میدان برود. ستاره جوان برزیلی در فهرست بازی هفته گذشته برابر لوانته و پی اس جی قرار داشت.

بازگشت سرخیو راموس، ناچو و فده والورده خبر بزرگی برای رئالی ها محسوب می شود. هر سه در بازی با پی اس جی حضور نداشتند.

 

فهرست رئال: کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، ناچو، مندی، کروس، کاسیمیرو، والورده، خامس، هازارد، بیل، لوکاس، یوویچ، وینیسیوس

 

 

 


 

رئال مادرید لوکا مودریچ مارسلو ایسکو سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لوکا مودریچ مارسلو ایسکو سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!

یک رسانه معتبر اسپانیایی مدعی شد که سرمربی پیشین رئال مادرید تا نشستن روی نیمکت سرخپوشان مونیخ فاصله چندانی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه یولیان ناگلسمان تصمیم گرفت قراردادش را با اتحادیه فوتبال آلمان تمدید کند و خود را تا پایان جام جهانی 2026 به تیم ملی آلمان متعهد کرد، حالا به نظر می‌رسد مدیران باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این به دنبال بازگرداندن این مربی آلمانی به این تیم بودند، نظر خود را معطوف به استخدام سرمربی پشین رئال مادرید کرده‌اند.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ زین‌الدین زیدان در یک قدمی انتخاب به عنوان سرمربی جدید و فصل آینده بایرن است. این رسانه اسپانیایی با استناد به منابع نزدیک به مذاکرات دو طرف (بایرن و زیدان) توافق را عملاً انجام شده می‌دانند. پیش از این روزنامه «مارکا» از تماس بایرنی‌ها با این مربی فرانسوی خبر داده بود.

هنوز رسانه‌های آلمانی این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند. پیش از این، رسانه‌های آلمانی از مربیانی همچون روبرتو دزربی، ژابی آلونسو، هانسی فلیک و رالف رانگنیک به عنوان گزینه‌های مدنظر بایرن برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری یاد کرده بودند.

زیدان که پیش از این در دو مقطع مختلف هدایت تیم فوتبال رئال مادرید را عهده‌دار بوده، از زمان پایان همکاری‌اش با رئال در تابستان 2021 دیگر هدایت تیمی را بر عهده نداشته است.

این مربی فرانسوی در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

دیگر خبرها

  • دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر