Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@14:32:43 GMT

کشف بیش از 30 هزار نخ سیگار قاچاق در رودبار

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۰۴۷

کشف بیش از 30 هزار نخ سیگار قاچاق در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف 31 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش خورگام شهرستان رودبار در ورودی شهر بره سر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از صندوق عقب خودرو پراید تعداد 31 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود: در این راستا یک متهم مرد 31 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش سیگارهای کشف شده را 100 میلیون ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر