Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  شهراورد شماره ۹۰ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که شاهد تغییرات زیادی در ترکیب دو تیم نسبت به آخرین بازی سرخابی‌ها شاهد هستیم و این میزان تغییرات در نوع خود می‌تواند یک رکورد محسوب شود.

از ۱۱ بازیکن استقلال در آخرین دربی منشا، ایسما، پاتوسی، دانشگر، رحمتی، منتظری از تیم جدا شدند، فرشید باقری هم مصدوم است و زکی‌پور هم احتمالا در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی هم محروم است و تنها علی کریمی از دربی قبلی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی حضور دارد. تغییر ۱۰ بازیکن ترکیب اصلی نسبت به دربی قبلی یک رکورد است.

اوضاع در پرسپولیس کمی متفاوت است و آن‌ها تعداد بیشتری از نفرات دربی قبلی را در اختیار دارند. از این تیم تنها سروش رفیعی و بودیمیر جدا شدند و دیگر در جمع سرخپوشان نیست. کمال کامیابی‌نیا و جلال حسینی به دلیل مصدومیت در ترکیب حاضر نیستند و احتمالا محمد نادری هم نیمکت نشین است. شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، علی علیپور و مهدی شیری در بازی امروز حضور دارند.

 

 

 

منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، دربی ، دربی نود ، دربی 90 ، دربی استقلال و پرسپولیس ، استقلال ، پرسپولیس ، غایبان دربی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دربی دربی نود دربی 90 دربی استقلال و پرسپولیس استقلال پرسپولیس غایبان دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی که پس از مدتی افت و دوری از ترکیب اصلی تیم استقلال حالا با قدرت در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی برگشته توانست در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دو بار گلزنی کند و یکی از ارکان اصلی پیروزی سه امتیازی استقلال در هفته حساس بیست و چهارم باشد.

با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار بعدی این تیم مقابل تراکتور، بدنساز تیم استقلال به دستور جواد نکونام برنامه ویژه‌ای برای مهرداد محمدی در نظر گرفته تا در این فاصله تمرینات شدیدتری را نسبت به دیگران انجام بدهد.

محمدی که همراه با ماشاری‌پوف و بلانکو ارکان هجومی تیم استقلال تشکیل می‌دهند در دیدار‌های اخیر تاثیر مستقیمی در گلزنی تیم داشته اند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال