Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@13:11:41 GMT

حربه‌ای برای جلوگیری از شعار دادن

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۱۶۱

حربه‌ای برای جلوگیری از شعار دادن

مدیرعامل باشگاه استقلال در محل اردوی تیمش حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، از ساعت 13 رکوردداران روپایی در ایران در کنار زمین چمن اقدام به حرکات نمایشی کردند تا تماشاگران شهرآورد با حرکات آنها به وجود بیایند.

* مجری مراسم فرهنگی شهرآورد پیش از شروع بازی از تماشاگران خواست تا  شئونات را رعایت کنند تا این موضوع تمرین و اسباب حضور بانوان در ورزشگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

دیگر کسی مفتی به ورزشگاه نمی‌رود

*امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز در محل اردوی این تیم حاضر شد و ساعاتی را در کنار بازیکنان و کادر فنی این تیم حضور داشت.

*هر چه به آغاز بازی نزدیک می شویم تماشاگران هم در جایگاه های خود روی سکوها مستقر می شوند. در حال حاضر حدود 17 هزار نفر روی سکوها نشسته اند.

*هواداران تیم استقلال با شعارهایی پیرامون حضور پرسپولیسی ها در آسیا به رقیب سنتی کنایه زدند اما در مقابل پرسپولیس ها هم با شعار 6 تایی پاسخ استقلالی ها را دادند. به هنگام شعارها صدای موسیقی ورزشگاه هم زیاد می شود تا به نوعی این موضوع حربه ای برای مقابل شعارها باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن ورزشگاه آزادی استقلال پرسپولیس دربی90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال، باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تأمین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودروهای شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

کد خبر 6084616

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود