Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@13:04:07 GMT

طرح پیراهن فصل آینده بارسلونا لو رفت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۱۶۶

در حالی که هواداران بارسلونا تازه به طرح جدید و شطرنجی پیراهن تیم محبوب‌شان عادت می‌کنند، باشگاه کاتالان و اسپانسرش نایکی، تصمیم گرفته‌اند که پیراهن اصلی باشگاه را برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به طرح اصلی‌اش یعنی راه‌راه‌های عمودی برگردانند.
اخبار ورزشی- طبق گزارش اسپورت، جوسپ ماریا بارتومئو و گروهی از مدیران باشگاه از طرح ارائه شده توسط نایکی برای بازگشت به پیراهن راه‌راه‌های عمودی حمایت کرده‌اند و اولین تصویر از این طرح نیز لو رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گویا طرح این پیراهن الهام گرفته از پیراهنی است که یک قرن پیش بازیکنان تیمی که پائولینو آلکانتارا ستاره اش بود، به تن می‌کردند. جوسپ سامیتیر و ریکاردو زامورا هم دیگر ستاره‌های آن تیم بودند که قهرمان اسپانیا و کاتالونیا شد.
تفاوتی که پیراهن فصل آینده بارسلونا با پیراهن‌های فصول گذشته این تیم که شباهت زیادی به پیراهن فصل ۱۱-۲۰۱۰ دارد، قرار گرفتن خطوط باریک زرد رنگ میان نوار‌های عمودی آبی و اناری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارسلونا اسپانیا فصل آینده بارسلونا فوتبال اروپا لالیگا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا