Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رضاعنایتی کاپیتان سابق استقلال می گوید باید به کادرفنی و بازیکنان استقلال زمان داد تا بتوانند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.با وی در استانه دربی پیش رو به صحبت پرداختیم

دربی تهران هم در پیش است ارزیابی تان از این بازی چیست؟
دربی یک بازی خاص در لیگ برتر است و طرفداران هر دو تیم دوست دارند تیمشان در این بازی پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی خیلی از آنها حاضرند تیم قهرمان نشود اما در دربی سه امتیاز را به دست بیاورند. امیدوارم استقلال بتواند هوادارانش را شاد کند.

 اما خیلی‌ها می‌گویند با توجه به شرایط استقلال، این تیم در دربی بازنده خواهد بود؟

دربی ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد. تجربه نشان داده در خیلی از مواقع تیم‌هایی در دربی پیروز شدند که اصلا شرایط خوبی در جدول نداشتند و بالعکس.

 به نظرتان چرا استقلال در سه هفته ابتدایی شرایط خوبی نداشته است؟

به هر حال 15 بازیکن این تیم جدا شده‌اند و کادر فنی باید بازیکنان جدید و قدیم را با یکدیگر هماهنگ کند و این خودش زمانبر است. ما باید بگذاریم استراماچونی و کادر فنی‌اش کار خودشان را انجام بدهند و تیم را درست کنند. مطمئن باشید استقلال با استراماچونی موفق می‌شود.

چرا هنوز استقلال نسبت به سایر تیم‌ها عقب‌تر است؟

به نظر من وقتی ما یک مربی بزرگ به نام استراماچونی را به ایران آوردیم باید از وی حمایت کنیم. او سرمربی است و اختیار تام دارد که تیمش را هدایت کند. نباید در کار وی دخالت کنیم زیرا که باعث می‌شود تمرکز کادر فنی و بازیکنان از بین برود. استراماچونی مربی است که در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده و در عین جوانی از تجربه خوبی برخوردار است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم

سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور ضمن بیان اینکه حتی یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشته است، گفت: تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

خمس از تراکتور جدا شد

* از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

* رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم  من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

* این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

* دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید چون که  بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

* حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

* چه پیامی برای هوادار‌ان در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم