Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی انصاریان بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دربی پیش رو اظهار داشت: خیلی زود دو تیم به یکدیگر برخورد کردند و ای‌کاش این بازی در زمان دیگری برگزار می‌شد و واقعا نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: این بازی ربطی هم به جایگاه دو تیم در جدول ندارد و هر تیمی بتواند خودش را از لحاظ روحی و روانی در جو بازی قرار بدهد می‌تواند پیروزی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاریان درباره اینکه کدام یک از بازیکنان دو تیم دربی‌باز هستند افزود: انشاالله در آینده دربی‌باز خواهند شد نداریم بازیکنی از هردو تیم به غیر از سیدجلال که از تجربه بالا برای حضور در دربی برخوردار باشد.

بازیکن سابق سرخ‌آبی‌ها در خصوص اینکه خودش چند بار در دربی به میدان رفته است خاطرنشان کرد: نزدیک به 14 بازی در دربی برای هر دو تیم بازی کردم شیرین‌ترین خاطره‌ام از دربی این است که دقیقه یک از استقلال گل خوردیم بازی در تبریز بود و من توانستم گل تساوی را بزنم.

وی درباره اینکه کدام یک از بازیکنان دو تیم شانس گلزنی در این بازی را دارند بیان داشت: اصلا نمی‌توان گلزن دربی را پیش بینی کرد مهدی هاشمی نسب چهار گل با لباس پرسپولیس پشت سر هم به استقلال گل زد و با اولین بازی که با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس انجام داد باز هم گلزنی کرد. امیدوارم فقط بازی طوری شود که کسانی که به ورزشگاه می‌آیند از انجام یک بازی زیبا لذت برده باشند.

انصاریان در پایان در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند به خاطر حضور دو مربی خارجی بر روی نیمکت این بازی به تساوی خواهد رسید گفت: اتفاقا هر دو مربی می‌خواهند برای اولین بار در دربی پیروز شوند و به همین دلیل از انگیزه کافی برای برد در این بازی برخوردار هستند. امیدوارم آن تیمی که من خیلی دوستش دارم برنده شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی انصاریان دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها