Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور ملارحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مرحله نخست اردوی تیم ملی موی‌تای با حضور ۷۰ ورزشکار از سراسر کشور نهم شهریورماه سالجاری در شهرکرد برگزار شد که طی آن نفرات برتر ۱۱ وزن نوجوانان و ۱۰ وزن نونهالان مشخص شدند که این افراد نیز در اردوی بوکان حضور دارند.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این اردو نیز که به میزبانی بوکان در سالن بوکس این شهرستان در حال برگزاری است علاوه بر انتخاب اعضای تیم ملی جوانان، تمرینات تیم ملی نوجوانان و نونهالان نیز زیر نظر سرمربی تیم ملی «فرشید کریمی» انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این اردوی یک هفته‌ای با برگزاری رقابت‌های درون اردویی نفرات منتخب تیم ملی جوانان نیز برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه روز گذشته مشخص شدند.

وی گفت: در رقابت‌های درون اردویی ۱۴ نفر برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ کشور ترکیه مشخص شدند.

ملارحیمی با بیان اینکه «علی مام‌خسروی»، از این شهرستان به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد اضافه کرد: «کمال علی‌خواه‌آذر» نیز از این شهرستان به عنوان داور در رقابت‌های جهانی موی‌تای در کشور ترکیه قضاوت خواهد کرد.

وی افزود: در تیم ملی جوانان، «هاوری احمدی»، «سروش زینبی» و «اشکان حمه‌آلی» رزمی‌کاران شایسته این شهرستان نیز موفق به عضویت در این تیم شده‌اند.

اردوی تیم ملی موی‌تای کشور به مدت یک هفته در بوکان هم اکنون در حال برگزاری بوده و سه روز دیگر به پایان می رسد.

موی‌تای یکی از سبک‌های آزاد ورزش‌های رزمی است و مبارزه‌های آن است که به صورت «فول‌کنتاکت» و در رینگ برگزار می‌شود.

 رقابت‌های موی‌تای قهرمانی جوانان جهان طی روزهای ششم تا چهاردهم مهر سال جاری به میزبانی شهر آنتالیا در کشور ترکیه برگزار می‌شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی بوکان ورزشی ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اشاره به برگزاری مرحله کنکور سراسری در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت امسال در ۶ حوزه در شهرستان شادگان، گفت: براساس آمار سازمان سنجش کشور بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر داوطلب از شهرستان شادگان در این آزمون رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان، شناسایی و به فرآیند تحصیل و کلاس‌های درس بازگردانده شدند، افزود: پیگیری موضوعات شهرستان روال بسیار خوب و منسجم قرار دارد.

صالح زاده ادامه داد: امیدواریم با روی کار آمدن هاشم خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات و توسعه، عمران و آبادانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهد افتاد.

فرماندار شادگان می‌گوید: تمهیدات لازم برای برگزاری همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان، برگزاری امتحانات نهایی و کنکور، پیگیری تأمین وسایل سرمایشی مدارس، اولویت‌بندی ساخت فضا‌های آموزشی جدید، تسریع در تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه تمام و رو به اتمام نوسازی تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، پیگیری مصوبات شورای آموزش آموزش مورد تاکید است.

دیگر خبرها

  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور