Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:44:29 GMT

جسد سوخته مرد ۴۲ ساله در سنندج پیدا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۳۷۹

جسد سوخته مرد ۴۲ ساله در سنندج پیدا شد

سرهنگ عبدالله فاتحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۸ شهریور آتش‌سوزی خودروی سواری در جاده فرعی روستای گندمان از طریق تماس‌های مردمی با کلانتری ۱۹ حسن آباد شهر سنندج  اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بازدید از صندوق عقب خودروی سمند جسد سوخته مردی ۴۲ ساله کشف شد که با حضور عوامل پلیس آگاهی و تشخیص هویت بررسی‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فاتحی افزود:‌ بلافاصله با هماهنگی مراجع قضایی جسد به مرکز پزشکی قانونی منتقل و در آنجا مشخص شد مربوط به مردی ۴۲ ساله است.

وی یادآور شد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد جسد متعلق به فردی اهل یکی از شهرهای استان کرمانشاه است که مفقودی او روز قبل اعلام شده بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه ساعت هفت صبح روز مفقود شدن این فرد، گوشی تلفن همراه او نیز خاموش شده بود اظهار داشت:‌ تحقیقات تکمیلی ادامه دارد و اطلاعات جدید از طریق پلیس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۶۱۰۸ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان حوادث انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا توسط نظافتچی منزل

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار کرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نشد و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح نمود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و موفق شدند قسمتی از طلا‌های سرقتی را در داخل منزل کشف کنند. 

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف و با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر کشف شد.

سرهنگ ضرونی ابراز کرد: بررسی و کشف جرائم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پرونده به همراه متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.

او  به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه دوری کرده و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد