Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطفی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان بوشهر از شش هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در سطح استان خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید تحصیلی قرار داریم و نیاز است که لباس و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تامین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد همواره در زمینه تامین نیازهای دانش‌آموزان تلاش گسترده‌ای داشته است و امسال نیز اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لطفی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان بوشهر از شش هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در سطح استان خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید تحصیلی قرار داریم و نیاز است که لباس و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تامین شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به نیاز دانش‌آموزان به لوازم مورد نیاز تحصیل از جمله نوشت‌افزار و لباس بیان کرد: در ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر به دنبال افزایش کیفیت هستیم.

 

وی تصریح کرد: تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های خصوصی و دولتی، بسته‌های تحصیلی به میزان ۳۰۰ هزار تومان برای هر دانش‌آموز نیازمند در نظر بگیریم و تا قبل از شروع فصل مدارس در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

 

لطفی با بیان اینکه این ملزومات تحصیلی شامل کیف، کفش، لوازم تحریر و لباس فرم مدرسه است، تصریح کرد: تلاش داریم هیچ دانش‌آموز نیازمندی بدون ملزومات تحصیلی به مدرسه نرود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اربعین حسینی فعالیت های مسجدی مددجویان کمیته امداد آغاز سال تحصیلی جدید استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالقاسم اکبری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی پیوست انجام و پیرو آن کتاب‌های درسی، بر اساس سفارشات ثبت‌شده در سامانه، توزیع می‌شود.
وی گفت: ثبت‌نام‌ها برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه ۲۸ فروردین و همچنین پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) نیز از دهم تیر آغاز می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: ثبت نام کتاب به منزله ثبت نام نهایی دانش آموزان است بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌شود هرچه سریعتر برای ثبت کتاب دانش آموزان اقدام کنند.
خراسان شمالی ۱۹۲ هزار دانش آموز دارد.

دیگر خبرها

  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر کرد | شیوه ثبت نام و ثبت سفارش + جزئیات
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه