Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@01:37:48 GMT

مبلمان چهارباغ متناسب با هویت آن باشد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۵۵۶

مبلمان چهارباغ متناسب با هویت آن باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به دلیل واکنش منفی مردم، خواستار تجدید نظر درخصوص تعویض صندلی‌های خاطره انگیز چهارباغ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه چهارباغ به عنوان یک گذر فرهنگی دربردارنده تاریخ جمعی و بخشی از هویت اصفهان و شهروندان ساکن در آن است، اظهار کرد: مبادا در بازسازی و بازتعریف این گذر فرهنگی به گونه‌ای عمل شود که با یک اشتباه کوچک تمامی اقدامات ارزشمند و سازنده زیر سوال رود یا زیبایی آن در سایه فراموشی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که مردم در روزهای گذشته به تعویض صندلی‌های خاطره انگیز چهارباغ واکنش منفی نشان داده‌اند، شایسته است در این تصمیم تجدیدنظر شود و در انتخاب مبلمان شهری مناسب با تاریخ و هویت چهارباغ بیشتر اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شایسته است در اسرع وقت مشخص شود که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان هم چنان باید بر مبنای ماده ۸۴ قانون شهرداری اداره شود یا براساس ماده ۵۴ از این طریق لازم است از سردرگمی و بروز اشکالات سیستمی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه باید از طراحی میدانی پروژه‌ها همزمان با اجرای آن جلوگیری شده و کار به متخصصان و مشاوران حاذق سپرده شود، خاطرنشان کرد: پروژه تئاتر شهر، آمفی تئاتر پردیس هنر و پرداخت مطالبات مالی معوقه هنرمندان نیاز به تعیین تکلیف سریع دارد.

کد خبر 390493

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارباغ مبلمان شهری شوراي شهر پياده راه سازي گذر فرهنگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن(ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او گفت: در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری کشور در اصفهان هستیم
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل