Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین واکنش رسمی نهاد ریاست جمهوری مصر به تظاهرات مردم این کشور که خواستار برکناری عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر و نظامش شده‌اند، هیئت کل اطلاعات وابسته به ریاست جمهوری این کشور خواست، به دلیل وجود هرج و مرج و جعل حساب‌های کاربری در شبکه‌های مجازی، به این شبکه‌ها به عنوان منابع اخبار و گزارش‌ها استناد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه عربی ۲۱، این هیئت در بیانیه‌ای خطاب به رسانه‌ها و خبرنگاران بین‌المللی حاضر در مصر اعلام کرد، با توجه آنچه که رسانه‌های جهانی از طریق خبرنگاران خود در قاهره طی ۲۴ ساعت گذشته منتشر کردند، پیگیری کرده است و از این رو، بار دیگر اهمیت پایبندی به اصول حرفه‌ای متعارف در حوزه روزنامه‌نگاری و رسانه را به خبرنگاران و همه رسانه‌ها متذکر می‌شود.

هیئت مذکور از رسانه‌ها خواست، تنها آن دسته از وقایعی را منتشر کنند که خود خبرنگاران مشاهده کرده‌اند یا اینکه از منابع معلوم و معتبر خود بگیرند که دو منبع دیگر مورد اعتماد که این وقایع را به چشم خود دیده‌اند، آن را تایید کنند.

هیئت کل اطلاعات وابسته به ریاست جمهوری خواهان این شد که به عنوان منابع اخبار و گزارش‌ها به شبکه‌های مجازی استناد نشود، به ویژه که در این شبکه‌ها هرج و مرج، جعل حساب‌های کاربری و دروغ وجود دارد.

مصر روز جمعه شاهد تظاهرات در شهرهای مختلف بود و مردم خواستار کنار رفتن سیسی به عنوان "رهبر کودتا" بودند و شبکه‌های مخالفان دولت نیز در خارج از کشور و فعالان از طریق شبکه‌های مجازی، فیلم‌های ویدئویی این تظاهرات را منتشر کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات علیه سیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد

تیزر رسمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حالی که بلیت‌های فیلم به پیش‌فروش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده، منتشر شده است. 

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از فیلم‌های غیرکمدی است که پیش‌بینی می‌شود بتواند مخاطب زیادی را به سینما دعوت کند. 

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) از جمله باریگران این فیلم هستند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است و تیزر را هم کیومرث بیک زند ساخته است.

پیش‌فروش بلیت این فیلم در روز‌های گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر بلیت آن را خریداری کره‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

  tags # پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • اولین قربانی بلندپایه اسرائیلی پس از حمله ۷ اکتبر حماس