Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

بهسازی جاده روستایی انگه به خوران در شهرستان طالقان به طول پنج کیلومتر در راستای اجرای طرح ملی ابرار آغاز شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز، مجتبی حاجیان معاون راهداری این اداره کل با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح ملی ابرار که با هدف بهسازی راه های اولویت دار روستایی از شهریورماه سال جاری از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز شده است، در استان البرز نیز پروژه بهسازی جاده روستایی خوران در شهرستان طالقان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح ملی ابرار با استفاده از ماشین آلات و امکانات موجود ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها، راه های روستایی بالای 50 خانوار بر اساس اولویت بهسازی می شوند، گفت: از مسیر 5 کیلومتری انگه به خوران، تاکنون یک کیلومتر از مسیر عملیات زیرسازی و خاکبرداری انجام شده است و طی دو هفته آتی مابقی محور نیز انجام و پس از تثبیت، آسفالت می شود.

 حاجیان افزود: این مسیر که در بخش پایین طالقان شهرستان طالقان قراردارد خاکی بود و بهسازی و آسفالت این مسیر جزو مطالبات مردمی بود که در اجرای طرح ابرار، بهسازی این جاده انجام می شود. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بهسازی جاده روستایی طرح ابرار شهرستان طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت

 حسن فاضلیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی اظهار کرد: گردنه مله شبانان که در محور خرم آباد_کوهدشت واقع شده است از جمله مسیر‌های پرتردد در استان می‌باشد که طی سال گذشته با همکاری با ادارات ستادی و شهرستان اقدامات خوبی در راستای ایمن سازی این گردنه انجام شد.

وی ادامه داد: نصب نیوجرسی به طول ۲ کیلومتر، شیار لرزاننده طولی و عرضی به طول ۲ کیلومتر، نصب تابلو و علائم جاده‌ای به تعداد ۱۰۰ عدد و تعریض جاده به طول ۵۰۰ متر از جمله اقدامات انجام شده در این گردنه است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی بیان کرد: روکش آسفالت ۱ کیلومتر، نصب چشم گربه‌ای به تعداد ۶۱۰ عددو خط کشی به طول ۲ کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی این گردنه می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد