Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دربی ۹۰ پایتخت امروز (یکشنبه) ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به آغاز این دیدار حدود ۲۵ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. تماشاگران این دیدار برای فرار از آفتاب به زیر سایه پناه بردند و به همین دلیل قسمت پایین بیشتر سکوها خالی مانده است. در حال حاضر تعداد تماشاگران استقلالی از پرسپولیسی‌ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان ورزشگاه آزادی برای سرگرم کردن تماشاگران برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته‌اند که شامل پخش موسیقی و نوحه می‌شود. در این بین یک گروه روپایی هم به کنار زمین آمد و دقایقی مقابل تماشاگران روپایی زدند. نکته جالب درباره اجرای این گروه زمانی بود که مجری برنامه به آن‌ها اعلام کرد که زمانشان تمام شده اما آنها بدون توجه به تذکر مجری به کارشان ادامه دادند. البته این گروه روپایی در نهایت پس از تذکرهای متعدد مجری بالاخره از زمین خارج شدند.

از نکات جالب دیگر می‌توان به صحبت‌های مجری برنامه اشاره کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به هواداران به حضور زنان در ورزشگاه اشاره کرد و گفت که باید هواداران فضای سالمی در ورزشگاه ایجاد کنند چون قرار است بانوان در بازی‌های ملی و در ادامه بازی‌های باشگاهی به ورزشگاه‌ها بیایند. البته دقایقی پس از صحبت‌های مجری، تعدادی از هواداران استقلال شروع به فحاشی به پرسپولیسی‌ها کردند!

همچنین گروه یک دمام‌زنی به کنار زمین آمده بود که به مناسبت برگزاری دربی در ایام محرم برای تماشاگران برنامه اجرا کنند اما هواداران استقلال و پرسپولیس با استفاده از ریتم آنها، تیم محبوبشان را تشویق می‌کردند.

نکته جالبی که در اجرای مجری برنامه وجود دارد، استفاده از لفظ تماشاگران آبی و قرمز به جای تماشاگران استقلال و پرسپولیس است.

255 43

کد خبر 1302314

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجموعه ورزشی آزادی ورود زنان به ورزشگاه دربی دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا استان البرز مدرسه عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)

به گزارش ورزش سه، در جریان بازی نساجی و تراکتور هوادار حاضر در ورزشگاه از پیروزی تیم محبوبش به وجد آمده بود و با پرچم قرمز به دورن زمین آمد و لوان پولی دروازه‌بان این تیم را در آغوش گرفت.

حضور این هوادار در زمین دیگر سکوها را به وجد آورده بود و به تشویق او پرداختند و صحنه عجیب و جو جالبی در ورزشگاه وطنی حاکم شد!

نساجی که در منطقه خطر حضور دارد سه امتیاز مهم کسب کرد و این پیروزی مقابل تیم پرستاره نساجی رقم خورد و برد ارزشمند و هیجان‌انگیز برای هواداران و اعضای تیم نساجی بود و روز فراموش نشدنی را تجربه کردند.

عکسها: معین نادری

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • «به افق فلسطین» فاتح خط مقدم جنگ رسانه‌ای
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم