Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله یک ساعت مانده به آغاز داربی ۹۰ تنها سکوهای پشت دروازه برای حضور هواداران باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، سکوهای ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از یک ساعت مانده به آغاز داربی ۹۰ پایتخت شاهد حضور حدود ۵۰ هزار هوادار دو تیم استقلال و پرسپولیس است. سکوهای سمت جایگاه و روبروی جایگاه تقریبا تکمیل شده و تنها سکوهای پشت دروازه خالی است و هوادارانی که از این لحظه به ورزشگاه آزادی می‌آیند باید در این سکوها مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگران دو تیم در مدتی که به بازی مانده بارها علیه یکدیگر شعار دادند. در این بین درگیری‌های موردی بین هواداران در گرفت که با دخالت یگان ویژه و هواداران به سرعت حل و فصل شد.

سازمان لیگ فوتبال با کمک چند روحانی در اقدامی جالب به هوادارانی که سیگارشان را تحویل می‌دادند، بسته فرهنگی هدیه می‌دادند. یکی از روحانیون که مسئولیت این کار را برعهده داشت به ایسنا گفت: روحانیت با مشارکت کمیته فرهنگی سازمان لیگ تصمیم گرفت برای دیدار داربی به هوادارانی که سیگارهایشان را تحویل دهند، بسته فرهنگی اهدا کند. این بسته فرهنگی شامل لوگوی استقلال و پرسپولیس و یک عدد تصویر مقام معظم رهبری است. البته خدمات ما تنها به دادن بسته‌های فرهنگی محدود نمی‌شود. ما به هواداران مشاوره دینی هم می‌دهیم و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهیم. خدا را شکر استقبال خوبی هم از این اقدام شده است.

ماموران حراست وزارت ورزش و سازمان لیگ در این دیدار به دقت کارت خبرنگاران را مشاهده می‌کردند تا فقط خبرنگارانی که کارت مکمل این دیدار را گرفته‌اند به داخل جایگاه خبرنگاران بیایند اما این دقت عمل تنها برای خبرنگاران بود زیرا آنها ترتیب حضور افراد متفرقه‌ در جایگاه خبرنگاران را می‌دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد

مهدی علیزاده اظهار داشت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی. آر. تی بیشترین صدمات به آن‌ها وارد می‌شود.

وی گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • هشدار ترسناک دانشمندان در مورد استفاده از ویپ
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای