Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@22:48:23 GMT

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۹۷۰

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال

خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال در دربی ۹۰ پایتخت مشخص شد. تاریخ انتشار: 15:10 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۶۵۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر مشخص کرد:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، جونیور براندائو و علی علیپور. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس استقلال دربی 90 دربی کالدرون دربی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم

وحید امیری در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

طرفداری | وحید امیری هافبک پرسپولیس اعلام کرد قصدی برای خداحافظی با تیم ملی ندارد.

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت:

از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند. امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند.

وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت:

باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت:

باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد:

برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد