Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:15:49 GMT

فتحی: میزبانی با قانون ۵۰ به ۵۰ معنایی ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۹۹۵

فتحی: میزبانی با قانون ۵۰ به ۵۰ معنایی ندارد

« امیرحسین فتحی» روز یکشنبه درباره شهرآورد ۹۱ اظهار داشت: استقلال با روحیه عالی و شرایطی خوب در شهرآورد به میدان خواهد رفت.

وی افزود: متاسفانه تا این‌جای مسابقات لیگ برتر و علیرغم تمام شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. من به عنوان مدیرعامل استقلال اعتقاد دارم تیم ما بدشانس بوده است وگرنه به جای ۲ امتیاز حداقل باید ۷ امتیاز کسب می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی خاطرنشان کرد: باور قلبی من این است استقلال در شهرآورد به پیروزی خواهد رسید و سه امتیاز کامل بازی را به دست می‌آورد.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: کادر فنی استقلال با تجربه و کار بلد هستند و برای یک فصل برنامه ریزی کرده‌اند و این طور نیست که عملکرد آن‌ها را برای یک مسابقه مورد سنجش قرار دهیم.

وی تاکید کرد: رابطه خوبی میان من و استراماچونی حکفرماست و هدف هر دوی ما موفقیت و سربلندی استقلال در سه جامی است که پیش رو داریم.

فتحی در پایان گفت: در سازمان لیگ فوتبال صورت‌جلسه‌ای به امضا رسید که قانون ۹۰ به ۱۰ برای استقلال اجرا شود اما با توچه به این که زیرساخت‌ها آماده نیست چنین اتفاقی نیفتاد. امیدوارم از فصل آینده چنین قانونی بیفتد و تیمی که میزبان است سکوهای بیشتری را در اختیار داشته باشد چرا که میزبانی با قانون ۵۰ به ۵۰ معنایی ندارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱

ردبول از مرسدس بنز از نظر تعداد پیروزی در فرمول یک در قرن ۲۱ پیشی گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ردبول ارتیش در قرن بیست‌و‌یکم موفق به کسب 117 پیروزی در گرندپری‌های فرمول یک شده است. بنابراین در این شاخص از مرسدس آلمان (116 پیروزی) پیشی گرفت.

روز گذشته مکس فرستاپن راننده ردبول برنده گرندپری چین شد.

فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد

ردبول نخستین مسابقه خود را در فرمول یک در سال 2005 انجام داد و نخستین پیروزی خود را در گرندپری چین در سال 2009 به دست آورد.

در رده‌بندی انفرادی فصل جاری فرمول یک مکس فرستاپن با 110 امتیاز صدرنشین است. سرخیو پرس (ردبول - 85 امتیاز) و شارل لکلرک (فراری ایتالیا - 76 امتیاز) دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی