Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:11:23 GMT

تاج: نتیجه جلسه کمیته فنی را نمی‌دانم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۰۰۹

تاج: نتیجه جلسه کمیته فنی را نمی‌دانم

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید مطالبات مارک ویلموتس هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج که حدود سه ساعت مانده به دربی پایتخت به ورزشگاه آزادی رفته تا روند آماده‌سازی ورزشگاه را چک کند، درباره خرید بلیت تماشاگران عنوان کرد: برخی که بلیت ندارند، بالاخره داخل می‌شوند. بلیت‌فروشی الکترونیکی حتماً باید اجرا شود و فضا باید به همین سمت پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر هم گفتم اگر این سیستم الان تکمیل نشود، بالأخره باید روزی این کار را در کشور انجام می‌دادیم. ممکن است در این راه به موانعی هم برخورد کنیم. بلیت‌فروشی الکترونیکی در هفته اول خیلی بد بود، اما هفته به هفته بهتر شد و باید ببینیم الان چه می‌شود.


وی درباره اعلام مجری ورزشگاه به حضور زنان در بازی‌های عنوان کرد: بله، خانم‌ها در دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج به ورزشگاه می‌آیند. تماشاگران باید موارد لازم را رعایت کنند و کاری نکنند تا فضایی ایجاد شود که نتوان از آن دفاع کرد.


رییس فدراسیون فوتبال درباره حضور مارک ویلموتس در آزادی و مطالباتش از فدراسیون گفت:‌ او به ورزشگاه می‌آید، اما مشکل طلب او هنوز حل نشده و انشاءالله حل می‌شود.


تاج درمورد جلسه امروز کمیته فنی با فرهاد مجیدی در نشست کمیته فنی و توسعه فوتبال اظهار داشت: امروز در کمیته فنی با مجیدی جلسه داشتیم اما نتیجه‌اش را نمی‌دانم!


وی در پایان افزود: امیدوارم شاهد بازی خوب و تماشاگرپسندی باشیم. مهم برگزاری یک مسابقه خوب، جوانمردانه و بدون مشکل است.


تاج درباره اعتراضات انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس درباره عدم اختصاص بلیت به این باشگاه اضافه کرد: قرار بر این شده بود 300 بلیت برای استقلال و 300 بلیت برای پرسپولیس در نظر گرفته شود که این بلیت‌ها را در اختیارشان می‌گذارند. مشکلی وجود ندارد.

دربی (داربی) مهدی تاج (رئیس فدراسیون) تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی) فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی داربی مهدی تاج رئیس فدراسیون تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی