Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@19:56:09 GMT

لواندوفسکی: با گل‌هایم به بایرن کمک می‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۱۵۹

لواندوفسکی: با گل‌هایم به بایرن کمک می‌کنم

به گزارش وانانیوز، 

 روبرت لواندوفسکی شب گذشته دبل کرد و 2 گل نخست تیمش را در برد 4 بر صفر به اف.ث کلن زد.

«لووی» بعد از بازی اظهار داشت:خوب بازی کردیم و شاید می‌توانستیم در نیمه نخست هم بیشتر از یک گل بزنیم.

وی ادامه داد:در 45 دقیقه دوم خوب به کارمان ادامه دادیم و نتیجه‌ای عالی برای روزهای آینده گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم 5 سال گذشته سرخ‌پوشان همچنین عنوان کرد:حالا یک هفته آزاد هستیم و بعد 3 بازی در مدت 7 روز داریم. باید برای این بازی‌ها خوب آماده شویم.

گلزن لهستانی در مورد گلزنی در این بازی نیز عنوان کرد:خیلی خوشحالم که امروز بازهم گل زدم.امیدوارم با این گل‌ها به تیمم کمک کنم.

لواندوفسکی 3، 48، کوتینیو 62(پنالتی) و پریشیچ 73 برای بایرن در این مصاف گل زدند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است