Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک در روز یکشنبه، "صفوان القربی" گفت که مسئولان سوریه گذرگاه "ابوالظهور" را برای خروج امن شهروندان سوری از شهر ادلب باز گذاشته اند و دولت سوریه به مسئولیت خود در قبال شهروندان صرف نظر از گرایش

سیاسی آنها عمل می کند و گشایش گذرگاه ابوالظهور جایگزینی مهم و امن و مقدمه ای برای بازگردادن این منطقه به کنترل دولت سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترکیه به طور تلویحی به بازکردن مرزهای خود اشاره و قصد باج گیری از اروپا را بواسطه مساله مهاجران دارد و بهترین عنوان برای اقدام آن بزرگ جلوه دادن پرونده انسانی در شهر ادلب است.

القربی ترکیه را متهم کرد که این کشور سعی در سنگ اندازی در مسیر حل بحران سوریه و طولانی کردن مدت جنگ را دارد، چرا که پایان یافتن بحران ادلب برگ مهمی را از دست ترکیه که با آن در این منطقه مانور می دهد، خارج می کند.

وی افزود: شمار جمعیت فعلی استان ادلب نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر است درحالی که پیش از وقوع جنگ جمعیت آن نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بود که بیش از یک سوم آن در مناطق تحت کنترل دولت سوریه و بسیاری

نیز به سمت به کشورهای اروپایی مهاجرت کرده اند. اکنون بیشتر افراد کهن سال و فقیر در این استان باقی مانده اند.

ادلب سوریه آخرین منطقه‌ای در این کشور است که تروریست ها همچنان در آن حضور دارند که برخی از آنها از سوی کشورهای منطقه و همچنین غربی ها حمایت می شوند.

روسیه و سوریه همواره بر این اصل تاکید داشتند که هرگونه آتش بس در مناطق تحت تصرف تروریست ها نباید شامل متوقف شدن مبارزه با آنها شود.

در طول هشت سال جنگ سوریه، کشورهای عمدتا غربی بر این مدار حرکت کرده اند که هر گاه عرصه بر تروریست های مورد حمایتشان تنگ شده است، به بهانه های انسان دوستانه تلاش کرده اند مبارزه با آنها متوقف شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکیه روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارزهای تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»   غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارزهای تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. اینها حرف‌های بچگانه‌ای است. اینها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آنها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»   وی ادامه داد: «بارها واقعیت موجود را به آقای رئیسی‌ گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»   جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد