Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژه نیروهای مسلح گیلان در زیر بارش شدید باران در بوستان ملت رشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، رژه نیروهای مسلح گیلان در زیر بارش شدید باران در اولین روز از هفته دفاع مقدس در بوستان ملت رشت برگزار شد.

رژه یگان های منتخب نیروهای مسلح مستقر در گیلان امروز در حالی که باران شدید می بارید برگزار شد و در دیگر شهرستان های گیلان هم صبحگاه مشترک و ژره نیروهای مسلح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه درگیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به مقاومت همه جانبه ملت ایران در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی بر مستکبران است.

فلاحتی پیروزی انقلاب اسلامی را مایه امیدواری بسیاری از ملت‌های جهان دانست و گفت: ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست غول استکبار را شکست دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمنان در دوران دفاع مقدس تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفتند افزود: دشمن نمی دانست که این انقلاب از جانب خداوند متعال حمایت می‌شود.

وی هدف مستکبران را حمله به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: ما باید از دوران پرافتخار دفاع مقدس درس بگیریم.

آیت الله فلاحتی با اعلام اینکه امروز کشورهایی مانند یمن و مسلمانان کشمیر خود را تابع انقلاب اسلامی می‌دانند گفت: اکنون دشمنان این انقلاب می‌دانند که نمی‌توانند در برابر عظمت ملت ایران ایستادگی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر مظلوم‌ واقع شدن الگوهای انقلاب اسلامی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید همواره مورد توجه مسئولان باشند و به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار رضا طلایی‌نیک، سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع اظهار کرد: طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را دانشمند شهید فخری‌زاده به عنوان رییس سازمان سپند، پیش از شهادت با هم‌فکری مجموعه‌ای از همکاران و جمعی از نمایندگان دوره فعلی مجلس طراحی کرد.

بنابر روایت مهر، سخنگوی وزارت دفاع افزود: در حوزه نیروهای مسلح و بخش دفاعی رویه این است که زمانی که یک ضرورت راهبردی و بنیادی پیش می‌آید و لازم است که ساختاری ایجاد شود، باید اذن فرماندهی کل قوا اخذ شود و با این اخذ آن ساختار تأسیس می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به تشکیل سازمان جدیدی اذن بدهند، می‌فرمایند که بعداً سیر قانونی آن را نیز طی کنید، بر همین اساس ۱۴ سال قبل اذن از رهبری انقلاب برای تشکیل این سازمان گرفته شد و ۶ سال قبل اساسنامه موقت این سازمان تصویب شد.

طلایی‌نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل‌شدن دشمنان ما این است که نظام دفاعی کشورمان دانش‌پایه است. سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد.

وی اظهار کرد: امروز در وزارت دفاع با ۱۰۰ دانشگاه قرارداد فعال داریم و در حال استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هستیم. همچنین با ۱۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان قرارداد جاری داریم اما استفاده ار دانش و توانمندی نخبگان و جوانان مستعد کشور، نیازمند سازمانی است که عهده‌دار این مسؤولیت شود.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: سازمان سپند در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند، یعنی این سازمان باید به حوزه‌های مرزشکنی دانش به گونه‌ای ورود کند که دشمن غافلگیر شود.

ذوالنوری: مجلس با تصویب کلیات طرح تأسیس «سپند» هدیه خوبی به نیروهای مسلح داد

همچنین بنابر روایت ایسنا، مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی(سپند) وزارت دفاع گفت: امروز در سالروز تاسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در زمانی که نیروهای مسلح ما در سپاه اقتدار، صلابت و قدرت مردم عزیز ما را به نمایش گذاشتند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند، در مجلس هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام اسلامی داده شد.

وی با بیان اینکه «دنیا به سمت جنگ‌ها و تجهیزات نوین و زیستی در حال حرکت است»، اظهار کرد: اقدام امروز مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور را در پیش دستی در کسب قدرت بازدارندگی و تنبیه دشمنان اسلام و ضمانت امنیت کشور، امکان پذیر کرد؛ در همین زمینه نیز از نیروهای مسلح وزارت دفاع و همه عزیزان حوزه دفاعی و همچنین نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر می‌کنم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897859

دیگر خبرها

  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • تاکید رهبر انقلاب بر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح +| ویدئو
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل
  • اولین تصویر از دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • وزارت دفاع در مسیر تجهیز و تسلیح سپاه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی 
  • وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است