Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه در ابتدا گفت: بازی اول هر تورنمنت همیشه بازی سختی است. به خصوص که تیم ما به دلیل انجام فقط یک نوبت تمرینی در آستاراخان با حضور همه بازیکنان، به طور کامل به هماهنگی نرسیده است. اما خوشحالم که فهم تاکتیکی بازیکنان روز به روز بهتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم باوجود اینکه اوایل بازی شرایط سخت بود و یک گل عقب افتادیم، اما شرایط بازیکنان با گذشت زمان بهتر شد و در همان وقت نخست با 2گل جبران کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم مسابقه سعی کردیم این بازی را اداره کنیم، چراکه بازیهای سختی در پیش داریم و نکته مهمی که وجود داشت، اینکه سیستم پاور پلی تیم قزاقستان که اجرای دقیق آن از سوی این تیم معروف است را به نوعی از کار انداختیم. امیدوارم در بازیهای بعد هم شرایط طوری پیش برود که علاوه بر هماهنگ‌سازی بازیکنان، نتایج خوب را هم به عنوان الویت دوم کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینکه این پیروزی بعنوان هدیه ای برای روز تولدش است، تاکید کرد: البته من هم این پیروزی را به پرهیزکار رییس کمیته فوتسال تقدیم می‌کنم که زحمات زیادی برای تیم ما می‌کشد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد و همیشه مردم ایران را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی فوتسال قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد

آلومینیوم اراک در دیداری تدارکاتی پاس همدان را شکست داد

طرفداری | تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید، با نتیجه سه بر صفر مقابل پاس همدان به پیروزی رسید.

شاگردان سیدمجتبی حسینی که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بودند، تمرینات خود را از چهار روز گذشته مجددا آغاز کرده بودند.

در این بازی دوستانه که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد، علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره برای آلومینیوم گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ماه) در یک بازی معوقه به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!