Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:07:57 GMT

نفتکش انگلیسی استنا ایمپرو به زودی رفع توقیف می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۳۵۸

نفتکش انگلیسی استنا ایمپرو به زودی رفع توقیف می شود

مالک نفتکش انگلیسی استنا ایمپرو اعلام کرد این کشتی به زودی توسط ایران رفع توقیف می شود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری تله ریپورت به نقل از رئیس شرکت استنا بالک مالک نفتکش استنا ایمپرو اعلام کرد این کشتی به زودی آزاد می شود.

اریک هانل گفت: صبح امروز به ما اطلاع داده شده است که به نظر می رسد کشتی استنا ایمپرو ظرف ساعات آینده آزاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفتکش انگلیسی 19 جولای توسط نیروهای ایران به اتهام عدم رعایت مقررات دریایی و به خطر انداختن عبور و مرور ایمن در آب های تنگه هرمز توقیف شده بود.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,81,85/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند

به گزارش خبرآنلاین شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز مدعی شد که ایران حضور هرگونه اتباع پاکستانی در میان خدمه های کشتی توقیف شده ام‌اس‌سی آریس را بررسی می‌کند.

این رسانه پاکستانی به نقل از سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد اعلام کرد: جزئیات ارائه شده از سوی وزارت امور خارجه پاکستان به تهران ارسال شده و این موضوع با توجه به حسن نیت دو کشور و روابط برادرانه ایران و پاکستان از نزدیک پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد. این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت Zodiac که مالک آن یک سرمایه‌دار صهیونیست بنام Eyal Ofer است اداره می‌شود.

رژیم صهیونیستی که بشدت از قدرت بازدارندگی دفاعی و پاسخ تهران در هراس است در این باره دست به دامن متحد دیرینه خود واشنگتن شده است.

آدرین واتسون سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید به زعم خود اعلام کرد: ما توقیف کشتی انگلیسی MSC AIRES با پرچم پرتغال در آب های بین المللی توسط ایران را به شدت محکوم می کنیم. خدمه این کشتی متشکل از اتباع هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی است و ما از ایران می خواهیم که کشتی و خدمه بین المللی آن را فورا آزاد کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895491

دیگر خبرها

  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • بازگشت ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • پرتغال سفیر ایران را احضار کرد
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درمورد خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درباره خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند
  • وزیر امور خارجه: در حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف شده هستیم
  • امیرعبداللهیان با همتای هندی خود گفت و گو کرد