Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:22:34 GMT

مدیرعامل پرسپولیس به نشانه اعتراض به ورزشگاه نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۳۷۱

مدیرعامل پرسپولیس به نشانه اعتراض به ورزشگاه نمی‌رود

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در اعتراض به تضییع حق باشگاه پرسپولیس در جریان تخصیص سهمیه بلیت و به احترام اعضای تیم، پیشکسوتان پرسپولیس و دیگر عوامل مرتبط با باشگاه برخلاف عادت همیشگی برای تماشای داربی ۹۰ در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد با توجه به اتفاقاتی که برای باشگاه پرسپولیس رقم زده شد و در اعتراض به تضییع حق پرسپولیس در داربی ۹۰ برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با وجود آنکه در ادوار مدیریتی خود چه در پرسپولیس و چه در فوتسال و باشگاه راه آهن، همواره برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه حضور پیدا می‌کرد و حتی در رختکن تیم‌های تحت مدیریت خود حاضر می‌شد، در واکنش به اتفاقات روی داده برای داربی، این حرکت را انجام داد.

محمدحسن انصاری‌فرد این حرکت را در اعتراض به عدم رعایت حقوق باشگاه انجام داد که بخشی از آن در قالب عدم تخصیص سهمیه بلیت برای باشگاه نمایان شد. وی اعلام کرد: این حرکت همچنین به نشانه احترام به عوامل مرتبط با باشگاه چون هیات مدیره، اعضای تیم، کارکنان، رسانه‌ها، عوامل اقتصادی و همکار و به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس است که در اختیار داشتن بلیت این مسابقه، حداقل خواسته‌ای بود که باید تامین می‌شد اما کار شکنی‌های صورت گرفته مانع از آن شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس البته لحظه به لحظه پیگیر اخبار و حوادث داخل ورزشگاه از وضعیت هواداران تا شرایط تیم است اما از سوی دیگر در حال بررسی دلایل اتفاق رقم زده شده برای پرسپولیس خواهد بود. عدم حضور مدیر عامل در ورزشگاه برای این بازی، بیانگر تصمیم جدی باشگاه است تا هم به پرسپولیس احترام کامل گذاشته شود و هم کلیه حقوق آن، محترم شمرده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز رای کمیته انضباطی دانیال اسماعلی فر بازیکن پرسپولیس اعلام شد و این بازیکن به دلیل رفتار زشتی که بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان نشان داده به یک جلسه محرومیت در لیگ برتر محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای اعتراض کند زیرا اعتقاد دارند محرومیت از بازی رسمی است و چرا عنوان لیگ برتر ذکر شده است.

با این حکم اسماعیلی فر در بازی با سپاهان نمی تواند به میدان برود اما در جام حذفی روز جمعه مقابل آلومینیوم بازی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • علائم ابتلا به پارکینسون در جوانان چیست؟ / بروز نشانه‌های بیماری در پی مصرف بعضی داروها
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود