Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:14:53 GMT

مدیر عامل پرسپولیس شهرآورد را تحریم کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۳۸۱

مدیر عامل پرسپولیس شهرآورد را تحریم کرد

«محمد حسن انصاری‌فرد» با توجه به اتفاقاتی که برای باشگاه پرسپولیس رقم زده شد و در اعتراض به تضعییع حق پرسپولیس در دربی شماره ۹۱ برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا نمی‌کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با وجود آنکه در ادوار مدیریتی خود چه در پرسپولیس و چه در فوتسال و باشگاه راه‌آهن، همواره برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه حضور پیدا می‌کرد و حتی در رختکن تیم‌های تحت مدیریت خود حاضر می‌شد، در واکنش به اتفاقات روی داده برای شهرآورد ۹۱، این تصمیم را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری‌فرد این حرکت را در اعتراض به عدم رعایت حقوق باشگاه انجام داد که بخشی از آن در قالب عدم تخصیص سهمیه بلیت برای باشگاه نمایان شد.

وی درباره این موضوع اظهار داشت: این حرکت همچنین به نشانه احترام به عوامل مرتبط با باشگاه همچون هیات مدیره، اعضای تیم، کارکنان، رسانه‌ها، عوامل اقتصادی، همکاران و به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس است که در اختیار داشتن بلیت این مسابقه، کمترین خواسته‌ای بود که باید تامین می‌شد، اما کارشکنی‌های صورت گرفته مانع از تحقق آن شد.

با این وجود، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس لحظه‌به‌لحظه پیگیر اخبار و حوادث داخل ورزشگاه از وضعیت هواداران تا شرایط تیم است اما از سوی دیگر در حال بررسی دلایل اتفاق رقم زده شده برای پرسپولیس خواهد بود. عدم حضور مدیر عامل در ورزشگاه برای این بازی، بیانگر تصمیم جدی باشگاه است تا هم به پرسپولیس احترام کامل گذاشته شده و هم کلیه حقوق آن، محترم شمرده شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شهرآورد محمدحسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین

دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان در شرایطی از امروز آغاز شد که این تیم به دنبال رقم زدن اتفاقات شیرین فصل گذشته است.

به گزارش مشرق، با برتری تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر برابر پیکان تهران در واپسین روزهای سال گذشته، تمرینات این تیم تعطیل شد و شاگردان اوسمار ویرا راهی تعطیلات شدند.

بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ روز تعطیلی تمرینات سرخ‌پوشان تمرینات این تیم از امروز دوشنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه کاظمی با حضور اعضای کادر فنی برگزار شد.

این درحالی‌ است که علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین مهدی ترابی ۳ تن از بازیکنان این تیم در اردو تیم ملی برای تقابل با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی حضور دارند و بلافاصله بعد از برگزاری دیدار برگشت تیم ملی ایران برابر ترکمنستان باید راهی ایران شوند و در اردو قرمزها حضور پیدا کنند.

پرسپولیس هم اکنون با ۴۳ امتیاز و با ۳ امتیاز کمتر، پایین‌تر از همشهری و رقیب دیرینه یعنی استقلال در رده دوم جدول قرار دارد.

این تیم در ۹ بازی باقی مانده خود به دنبال آن است با شروع سال جدید روند خوب خود را همچون لیگ بیست و دوم که با برتری در ۱۰ بازی پایانی به جام قهرمانی رسید، ادامه دهد و با برتری صد درصدی در بازی‌های پیش رو از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

سرخ‌پوشان با جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم بعد از ۴ سال و با حضور اوسمار به عنوان مرد اول نیمکت و همچنین جذب بازیکنان جدید توانسته روند رو به رشدی و منسجمی داشته باشد.

این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب ۴ برد شده و تنها برابر استقلال به تساوی رسید و حالا به یک قدمی این تیم رسیده و منتظر لغزش آبی‌پوشان است تا به صدر جدول صعود کند.

روند خوب قرمزها هواداران این تیم را نسبت به آینده امیدوار کرده و آنها منتظر هستند تا خاطرات خوب سال ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ نیز برای این تیم تکرار شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • شهرآورد تهران، این بار دوشادوش هم!
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو
  • حضور منشا در پرسپولیس صحت دارد؟
  • دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی
  • اولیور کان: اولی هونس مرا یاد سریال وراثت می‌اندازد