Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سروستانی با اشاره به لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط مراکز قرآنی تأکید کرد: فعالان قرآنی از افراد تاثیرگذار تبیین بیانیه گام دوم هستند و مراکز قرآنی باید این امر مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست هم‌اندیشی رابطین و فعالین قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر از استان‌های پیشتاز در عرصه فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه سعی داریم رسالت سازمان در راستای ترویج معارف نورانی قرآنی در سطح جامعه را گسترش بدهیم خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که کار دینی باید با محوریت مردم برگزار شود و متولی اصلی این فعالیت‌ها مردم هستند و مراکز قرآنی در همین راستا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعالیت‌های ارزنده‌ای در سطح استان دارند.

 

سروستانی با بیان این که نسل جوان به شدت در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی قرار دارد، ادامه داد: دشمن جوانان و خانواده‌ها را تحت هجمه تبلیغاتی خود قرار داده و یکی از سیاست‌های سازمان تحکیم بنیان خانواده است و در همین راستا تلاش می‌کنیم خانواده ها بر اساس فعالیت‌های دینی و قرآنی به فعالیت بپردازند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط مراکز قرآنی تأکید کرد: فعالان قرآنی از افراد تاثیرگذار تبیین بیانیه گام دوم هستند و مراکز قرآنی باید این امر مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: باید تلاش کنیم چرخه فعالیت‌های قرآنی را در سطح استان گسترش دهیم زیرا به هر مقدار در این امر موفق باشیم، به همان اندازه میزان آسیب های اجتماعی کاهش می‌یابد.

 

وی افزود: اربعین ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها همان گونه که به مسئله اسکان و تغذیه در جهت شور حسینی می‌پردازند از همه ظرفیت‌ها برای محتوابخشی به مجالس با اجرای برنامه‌های معرفتی، مسابقات و مفاهیم قرآنی و برنامه های محتوایی در راستای افزایش شعور حسینی هم حرکت کنند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح کانون های مساجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه مسجد طراز اسلامی دفاع مقدس موکب اربعین اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب فعالان قرآنی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه به اصطلاح واسطه‌های تجاری نیروهای انصارالله یمن، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است که تحریم‌های مذکور شامل شش نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش می‌شود که حوزه فعالیت آن ها و یا محل ثبت فعالیت آن ها در هند، ویتنام، لبنان، کویت و لیبریا است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که مجموعه افراد و نهادهای ذکر شده در تسهیل تبادل محموله‌ها و معاملات مالی دخیل بوده‌اند.

این وزارت خانه اضافه کرد که ۱۱ شخص و نهادی که از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه از طریق تسهیل تبادلات مالی حمایت می‌کنند نیز تحریم کرده است.

کد خبر 6063123

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • علمای اهل سنت استان بوشهر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر تداوم دارد
  • تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر