Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@14:14:33 GMT

واکنش فدراسیون کشتی به مصاحبه سوریان با یک رسانه معاند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۴۶۰

خرداد؛ فدراسیون کشتی درباره مصاحبه نایب رئیس این فدراسیون با یک شبکه تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.
 فدراسیون کشتی اعلام کرد: «پیرو مصاحبه آقای حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی با یک رسانه معاند به اطلاع می‌رساند گزارشگر این شبکه پس از چند بار درخواست برای مصاحبه و پاسخ منفی سوریان، در نهایت در میان تماشاگران و به صورت غافلگیرکننده سراغ وی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارشگر با بیان اینکه برنامه زنده است، از سوریان درخواست انجام مصاحبه کرد و نایب رئیس فدراسیون در عمل انجام شده قرار گرفت. فدراسیون کشتی تاکید می‌کند در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند و موضوع پیش آمده یک اتفاق بود که انشالله دیگر پیش نخواهد آمد.»
منبع: تسنیم برچسب ها: فدراسیون کشتی ، سوریان ، مصاحبه

منبع: خرداد

کلیدواژه: فدراسیون کشتی سوریان مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به وزرای کابینه خود دستور داده تا در مورد ایران هیچگونه اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی انجام ندهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه دوم با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی هشدار داد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

به دنبال حملات شنبه شب و بامداد یکشنبه ایران به اسرائیل، رسانه‌های خبری از ترس و وحشت ساکنان سرزمین‌های اشغالی از وضعیت پیش آماده خبر دادند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • صدای همیشه جوان
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • صهیونیست‌زده‌ها می‌گویند: این یک نمایش است
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید
  • نایب رئیس انجمن تغذیه ایران بیان کرد؛ چرخه معیوب سیاستگذاری سلامت و امنیت غذایی