Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:02:09 GMT

سقوط کامیونت به داخل نیزارهای حاشیه جاده

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۴۷۵

سقوط کامیونت به داخل نیزارهای حاشیه جاده

به گزارش خبرگزاری مهر، کامیونت باری بدلیل نقص فنی در چرخ ها، از مسیر اصلی جاده منحرف شد و در داخل کانال آب حاشیه جاده سقوط کرد که آتش نشانان ایستگاه ۸۶ در ساعت ۱۷:۰۵ دقیقه روز گذشته خود را به جاده ورامین به سمت تهران، نرسیده به طالب آباد رساندند و عملیات خود را شروع کردند.

جعفر شکرانه مهربانی رییس ایستگاه ۸۶ آتش نشانی تهران که به همراه نیروها در محل حادثه حضور یافته بود در خصوص چگونگی عملیات نیروها گفت: آتش نشانان پس از بازدید و بررسی و رعایت موارد ایمنی، جریان برق کامیونت را قطع کردند و پس از اطمینان از عدم نشت گازوییل با استفاده از جرثقیل بخش خصوصی، این کامیونت را از داخل کانال آب و از میان نیزارها بیرون کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که راننده ۵۵ ساله این کامیونت بدون هیچ مصدومیتی از خودرو خارج شد، اضافه کرد: تحقیقات بیشتر درخصوص این حادثه از طرف پلیس راهور منطقه دردست انجام است.

کد خبر 4725620 مسعود بربر

منبع: مهر

کلیدواژه: سقوط از بلندی واژگونی خودرو سانحه تصادف آتش نشانی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی اربعین حسینی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی آتش سوزی دادگاه عملیات امداد و نجات سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)

        منبع : فرارو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم) تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)
  • عبور بامزه و جالب پرندگان از جاده (فیلم)