Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@05:41:39 GMT

قیمت سکه، طلا و ارز در روز یکشنبه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۵۹۲

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و ۵۵ هزار تومان رسیده که نسبت به روز گذشته ۲۵ هزار تومان کاهش داشته است، همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۸ هزار و ۳۷۳ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته ۱۰هزار تومان کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۸۰ هزار تومان بود که ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و ربع سکه یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان با کاهش ۱۰ هزار تومانی مواجه شده است، همچنین سکه گرمی نیز با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۸۹۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۱۷ دلار رسیده که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و ثابت بوده است.

ارز ارزان تر شد

تحریم‌های جدید آمریکا نه تنها بر بازار ارز ایران تاثیر هیجانی و منفی نگذاشته، بلکه قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهش هم یافته است که بر همین اساس بانک‌ها امروز (۳۱ شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۶۴ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۷۲ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۵۴ تومان است.

ارز مسافرتی ۱۲۹۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۵ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته با کاهش ۵۰ تومانی همراه بوده است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سکه سکه و ارز سکه و طلا ارز ارز مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی قم گفت: حوادث ترافیکی قم امسال حدود هزار سانحه بوده که منجر به انتقال ۳۶۰۰ مصدوم جاده‌ای توسط اورژانس قم به مراکز درمانی این شهرستان شده و این حوادث نسبت به سال قبل کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: از بدو طرح سلامت نوروزی تاکنون ۱۹۶۰۰ بیمار به مراکز درمانی قم مراجعه کرده‌اند که ۳۸۰۰ نفر آنان بستری شده‌اند و ۱۴۰۰ عمل جراحی روی آنها انجام شده است.

عین اللهی ادامه داد: تیم‌های نظارتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در این مدت ۵۵۰۰ بازدید از اماکن مختلف داشته‌اند و ۷ تن مواد غذایی فاسد نیز در این مدت معدوم شده است.

کد خبر 6063688 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • کاهش بارندگی در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی
  • کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۷ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳