Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی این انتقاد را از سئول منتشر کرد و به اظهارات اخیر مقام‌های کره جنوبی اشاره کرد که گفته بودند تنش‌ها در شبه جزیره کره پس از آزمایش‌های موشکی پیونگ یانگ شدت یافته اگرچه سئول تلاش کرده تا به گفتگوها با کره شمالی ادامه دهد.

اخبار بین‌الملل-  این روزنامه همچنین نوشت: هیچ چیزی نمی‌تواند هویت جنایتکارانه مقام‌های کره جنوبی که صلح و ثبات در شبه جزیره کره را با آزمایش‌های نظامی و ایجاد تسلیحات با فناوری عالی از بین می‌برند، مخفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوت سال جاری میلادی، رسانه‌های کره شمالی به صورت روزانه به انتقاد از کره جنوبی بابت رزمایش‌های نظامی پرداختند که پیونگ یانگ آنها را تمرین برای حمله توصیف کرده اما چنین انتقادهایی در هفته های اخیر به تدریج کم شده بود. مقاله امروز روزنامه رودونگ سینمون به نظر از سرگیری چنین انتقادهایی است که می‌توان آنها را اقدامی با هدف تقویت موقعیت مذاکره‌اش پیش از آغاز احتمالی مذاکرات اتمی با آمریکا دانست.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی شبه جزیره کره شبه جزیره کره کره جنوبی کره شمالی پیونگ یانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

رصد فرآیند پرداخت وام در استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی